Gå til innhold

Enda mere tull fra Schau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener hehehehe.

Du har rett. Mer tull fra Schau. Tullball. Hehehe. :o)

Er avventende, men dette kan fort blir morsomt.

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg mener hehehehe.

Du har rett. Mer tull fra Schau. Tullball. Hehehe. :o)

Er avventende, men dette kan fort blir morsomt.

Enig !

Skrevet

Gidder ikke å lese artikkelen. Jo mindre jeg hører om ham, jo bedre.

Skrevet

Jeg har på sett og vis hatt sansen for KS selv om alt det ekle han gjør er... ufattelig ekkelt. Fyren er nemlig intelligent og innehar endog en viss sjarm.

Men dette, nei altså, det høres bare dumt ut. Synd.

Skrevet

Han er ikke helt god, den fyren. Det er vel omtrent det jeg mener.

Skrevet

Jeg orker rett og slett ikke å se eller høre på ham, fikk han helt i vrangstrupen dengang han drev med "forfall" eller hva det nå het.

Tragisk hele opplegget den fyren driver med, men synes faktisk at det er nesten like tragisk at folk blir fasinert av ham. Men som kjent, smaken er forskjellig.

Skrevet

Tja...det er jo humor det dreier seg om. Og å kvalitetsstemple humor er rimelig vanskelig. Jeg synes Benny Hill er uendelig mer tåpelig enn Schau, Jespersen etc. Smak og behag. Og er det noe som ihvertfall er tilfellet her, så er det at man bestemmer selv om man skal høre det eller ei.

"........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har sansen for Schau når han åpner kjeften og er morsom.

Ikke når han - bokstavelig talt - åpner rumpa og tror han er morsom.

Jeg tror Schau kommer til å gjøre seg bra på radioen.

Skrevet

Jeg har sansen for Schau når han åpner kjeften og er morsom.

Ikke når han - bokstavelig talt - åpner rumpa og tror han er morsom.

Jeg tror Schau kommer til å gjøre seg bra på radioen.

Schau har jo vært på P3 i årevis, da - bl.a i Karate (sammen med broren) og XL. Så at han gjør seg bra på radioen i riktig setting er jo hevet over enhver tvil.

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Schau har jo vært på P3 i årevis, da - bl.a i Karate (sammen med broren) og XL. Så at han gjør seg bra på radioen i riktig setting er jo hevet over enhver tvil.

"..........................."

Jeg må innrømme at jeg ikke er så videre inne i diverse radioprogrammer.

Men at han var med i XL fikk jeg med meg, dog hadde jeg ikke spesielt sansen for han på den tiden. Det var jo i en periode hvor han konsentrerte seg om å dytte mest mulig inn, i stedet for å la mest mulig fornuftig komme ut.

Ja, fornuftig. For i motsetning til de i tråden her som åpenbart har hengt seg opp i en og annen overskrift, så har faktisk fyren veldig mye å fare med.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er så videre inne i diverse radioprogrammer.

Men at han var med i XL fikk jeg med meg, dog hadde jeg ikke spesielt sansen for han på den tiden. Det var jo i en periode hvor han konsentrerte seg om å dytte mest mulig inn, i stedet for å la mest mulig fornuftig komme ut.

Ja, fornuftig. For i motsetning til de i tråden her som åpenbart har hengt seg opp i en og annen overskrift, så har faktisk fyren veldig mye å fare med.

Har har nok mer å fare med enn han farer med, for å si det slik :-)

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...