Gå til innhold

*gråter* NHD


Gjest Wolf

Anbefalte innlegg

Jeg har lært noen og kjene via Åpent småprat, jeg har jo ingen andre, men jeg passer ikke inn der heller, sliter jo med psyk. prob. og kan lett bli trufet av visse ting, det skjede i dag, jeg ble trufet av at det var mye sexprat og jeg taklet det ikke, ville bare at det skule slutte (har selv opplevd misbruk og ser ikke på sex som noe ok, bare smerte og ubehag) Nå er jeg redd for og gå inn igjen, redd for jeg skal føle det igjen, ønsker men tørr ikke, er bare redd, en kan si at jeg har sterk angst mot sex-ord.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, alt er bare vanskelig nå, føler meg ensom.

Silent Wolf løpper med halen mellom beina til ukjente trakter, vender og uler et siste forvel til DOL`ene

(det var ikke ment som selvmord, hvis noen skule oppfatte det slik, det var ment som et ha det bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...så leit å høre...

setter så stor pris på deg, vennen...

...håper vi ses på småprat igjen ein dag, når og hvis du vil det sjølv.

*neuni vil løpe fort og lenge dypt inne i skogen sammen med silent*

*klemmer deg lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg beklager at du opplevde det slik, men det er vel ikke til å unngå.

Jeg beklager på samme måte som deg at småprat psykiatri ikke finnes mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.. har opplevd lignende jeg også, ikke bare her.. men, overalt i RL også. Jeg er sjelden, nesten aldri på åpen småprat lengre.. av den grunn. Jeg vet at det er en mulighet for at temaer jeg ikke takler blir tatt opp, og uteblir istedet.. jeg føler det sånn at det er "min feil" at jeg ikke takler det, iallefall ikke deres.. derfor er jeg heller på den psyksmåpraten som Emo20 refererer til i svaret på innlegget ditt. Det er mer "mitt" sted enn åpen småprat.

Det er enklere å gå sin vei her, enn i RL... det er vondt å ikke takle samtaleemner som andre ser på som dagligdagse.. det bidrar ikke til å bli mer sosial..

Men, jeg har ett mål (av flere) og en dag kunne takle slikt.. sånn at jeg istedet for å gå, lukker ørene/øynene en liten stund, eller tør si ifra at jeg gjerne vil skifte samtaleemne..

Anyways.. jeg skjønner problemet ditt.. det var det jeg ville si..

Jeg skulle også ønske at psyksmåprat fortsatt var her.. men, det er den altså ikke.

Men, velkommen til "den andre" psykpraten! :) Det er mange dolere der også! :)

http://hjem.cybercity.no/~nfp6811/psykoprat.htm

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...