Gjest ikke akkurat nå... Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Noen som vet? Jeg skulle så gjerne hatt igjen veska mi NÅ :o/ 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå... Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 http://www.frakken.no/ Jeg så på den sida, men der var ingen åpningstider. Jeg fikk snakket med ei dame på Frakken etter hvert, men veska mi var ikke der! Litt senere ringer søskenbarnet mitt, og sier at noen har funnet den, og levert den inn på Statoil i Ila! Jøsses... og hurra! Alle pengene er der, mobilen min, kort og nøkler, og en lebestift jeg ikke kjenner til i det hele tatt. Og etuiet til digitalkameraet var der, men ikke selve kameraet... DET blir verre, det var ikke mitt, men et lånekamera fra butikken hvor jeg har mitt inne til reparasjon! Ugh... Men tross alt, hurra for ærlige folk! 0 Siter
Gjest Ho mor Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg så på den sida, men der var ingen åpningstider. Jeg fikk snakket med ei dame på Frakken etter hvert, men veska mi var ikke der! Litt senere ringer søskenbarnet mitt, og sier at noen har funnet den, og levert den inn på Statoil i Ila! Jøsses... og hurra! Alle pengene er der, mobilen min, kort og nøkler, og en lebestift jeg ikke kjenner til i det hele tatt. Og etuiet til digitalkameraet var der, men ikke selve kameraet... DET blir verre, det var ikke mitt, men et lånekamera fra butikken hvor jeg har mitt inne til reparasjon! Ugh... Men tross alt, hurra for ærlige folk! Neste gang får du passe bedre på veska di unge dame! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg så på den sida, men der var ingen åpningstider. Jeg fikk snakket med ei dame på Frakken etter hvert, men veska mi var ikke der! Litt senere ringer søskenbarnet mitt, og sier at noen har funnet den, og levert den inn på Statoil i Ila! Jøsses... og hurra! Alle pengene er der, mobilen min, kort og nøkler, og en lebestift jeg ikke kjenner til i det hele tatt. Og etuiet til digitalkameraet var der, men ikke selve kameraet... DET blir verre, det var ikke mitt, men et lånekamera fra butikken hvor jeg har mitt inne til reparasjon! Ugh... Men tross alt, hurra for ærlige folk! Ærlige folk finnes ennå, heldigvis ;-) 0 Siter
Gjest fjakken Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg så på den sida, men der var ingen åpningstider. Jeg fikk snakket med ei dame på Frakken etter hvert, men veska mi var ikke der! Litt senere ringer søskenbarnet mitt, og sier at noen har funnet den, og levert den inn på Statoil i Ila! Jøsses... og hurra! Alle pengene er der, mobilen min, kort og nøkler, og en lebestift jeg ikke kjenner til i det hele tatt. Og etuiet til digitalkameraet var der, men ikke selve kameraet... DET blir verre, det var ikke mitt, men et lånekamera fra butikken hvor jeg har mitt inne til reparasjon! Ugh... Men tross alt, hurra for ærlige folk! Åpningstider Åpningstidene for Frakken Café & Bar: mandag – onsdag: kl. 11:00 – 03:30 torsdag – lørdag: kl. 11:00 – 04:00 søndag: kl. 12:00 – 03:30 0 Siter
Gjest Kan jo være det. Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg så på den sida, men der var ingen åpningstider. Jeg fikk snakket med ei dame på Frakken etter hvert, men veska mi var ikke der! Litt senere ringer søskenbarnet mitt, og sier at noen har funnet den, og levert den inn på Statoil i Ila! Jøsses... og hurra! Alle pengene er der, mobilen min, kort og nøkler, og en lebestift jeg ikke kjenner til i det hele tatt. Og etuiet til digitalkameraet var der, men ikke selve kameraet... DET blir verre, det var ikke mitt, men et lånekamera fra butikken hvor jeg har mitt inne til reparasjon! Ugh... Men tross alt, hurra for ærlige folk! Ærlige folk? Sikker på at det ikke er den som har levert veska som har stjålet kameraet? 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå... Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ærlige folk? Sikker på at det ikke er den som har levert veska som har stjålet kameraet? Det vet man jo ikke... men jeg skal melde det stjålet når jeg kommer meg innom Politiet i morgen en gang. Er bare så glad for at jeg fikk tilbake alle papirer, ID-kort og bilnøklene mine! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.