Gå til innhold

Au! Værsjuk!

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Er det bare meg som svir og verker i det fuktige blåseværet vi har nå (Oslo)?

Tannpine! Nakkepine! Ryggverk! Stiv i leddene! Au!

Fibromyalgikere og revmatikere der ute, rt frt været??? Si ja, si ja!

Skrevet

Ok, nå har ikke jeg noen av de sykdommene som du nevnte, men jeg verker i tenna, i ryggen, og da spes i knærne...

Kjenner at det er et værskifte på gang!

Skrevet

Jeg er i hvert fall værsyk og værst er det når det blåser og da spiller det ikke noen rolle om det er -20 eller +20 grader

Gjest LucySky
Skrevet

Ok, nå har ikke jeg noen av de sykdommene som du nevnte, men jeg verker i tenna, i ryggen, og da spes i knærne...

Kjenner at det er et værskifte på gang!

Merkelig at det skal være så trøstende at andre også har det!

Det har sikkert ikke noe å gjøre med det jeg ramset opp, men jeg får elektrisk støt av bildører (særlig taxier), kjøledisker i butikker og VELDIG av mann og barn om vinteren i tørt vær når de går og subber langs teppegulvene i sokkelesten før de klemmer meg.

IIIK!

Skrevet

"rt frt været??? Si ja, si ja!"

Unnskyld,men hva betyr dette?

Gjest fibro her og
Skrevet

Jeg merker veldig godt værskifter. Nå er jeg kjempedårlig. Stiv og verken. Når det er varmt gleder jeg meg tild et blir kjøligere. For da glemmer jeg hvor plager jeg kan være om vinteren. Om vinteren gleder jeg meg til det blir varmere, for da har jeg glemt all dritten mye varme medfører samt alle pollenplagene. Akk ja! Får emigrere til syden.

Skrevet

"rt frt været??? Si ja, si ja!"

Unnskyld,men hva betyr dette?

Har du ikke innebygget tasteleifordbok?

Hihi, se på tastene.

Er det været?

Skrevet

Merkelig at det skal være så trøstende at andre også har det!

Det har sikkert ikke noe å gjøre med det jeg ramset opp, men jeg får elektrisk støt av bildører (særlig taxier), kjøledisker i butikker og VELDIG av mann og barn om vinteren i tørt vær når de går og subber langs teppegulvene i sokkelesten før de klemmer meg.

IIIK!

Jepp, jeg er også den som alltid får støtet, hihi.

Selv om jeg er den siste som går ut av bilen f.eks.

Skrevet

Jepp, jeg er også den som alltid får støtet, hihi.

Selv om jeg er den siste som går ut av bilen f.eks.

Hold i dørkarmen mens du setter føttene på bakken når du går ut av bilen.

Jeg var også den som alltid fikk støt av bilen, spesielt om vinteren. Spurte overalt om hva som kunne hjelpe, merkelig nok visste de ikke engang svaret på bilverkstedet.

Skrevet

Hold i dørkarmen mens du setter føttene på bakken når du går ut av bilen.

Jeg var også den som alltid fikk støt av bilen, spesielt om vinteren. Spurte overalt om hva som kunne hjelpe, merkelig nok visste de ikke engang svaret på bilverkstedet.

Jeg har slutta å ta i bilen etter jeg går ut. Lukker den igjen med foten eller tar hånda på ruta, for å unngå metallet.

Bilen vår er ikke så ille, men bilen til mutter er helt vannvittig. Men den perioden jeg brukte platåsko var det heller ikke så ille.

Trodde faktisk det bare var meg jeg. ;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg har slutta å ta i bilen etter jeg går ut. Lukker den igjen med foten eller tar hånda på ruta, for å unngå metallet.

Bilen vår er ikke så ille, men bilen til mutter er helt vannvittig. Men den perioden jeg brukte platåsko var det heller ikke så ille.

Trodde faktisk det bare var meg jeg. ;)

jeg slår litt på kanten av døra, før jeg tar ordentlig i den. Da slipper jeg støtet. Det fins spray for å unngå at setene blir anti-statiske/statiske? men den er sikkert giftig. Til vintern skal jeg prøve å sette beina på bakken mens jeg holder i bilen - da lades det jo ut gjennom den kontakten.

Skrevet

Jeg merker også været veldig godt. Verker overalt og blir helt tåkete i hodet. Jeg glemmer ting mye lettere også når været er sånn. Sikkert problematisk å forstå for dem som ikke har fibro. :o) Men har man fibro så forstår man at fryseren er et helt naturlig sted å finne igjen en mascara.

Varmebassenget på Pirbadet åpnet idag, og etter 40 minutt i 34 graders vann så er jeg som et nytt menneske. Bare så surt at jeg må betale for dette, mens de med diagnose leddgikt og bechterew med mere får gratis. Dette sparer så mange sykepengedager at trygdekontoret burde refundert for alle som har behov.

fei1365380229
Skrevet

Jeg merker også været veldig godt. Verker overalt og blir helt tåkete i hodet. Jeg glemmer ting mye lettere også når været er sånn. Sikkert problematisk å forstå for dem som ikke har fibro. :o) Men har man fibro så forstår man at fryseren er et helt naturlig sted å finne igjen en mascara.

Varmebassenget på Pirbadet åpnet idag, og etter 40 minutt i 34 graders vann så er jeg som et nytt menneske. Bare så surt at jeg må betale for dette, mens de med diagnose leddgikt og bechterew med mere får gratis. Dette sparer så mange sykepengedager at trygdekontoret burde refundert for alle som har behov.

Nå har jeg en annen diagnose enn fibromyalgi, men gud som jeg kjente igjen det med verking, snøvling og ukonsentert.

Været er noe dritt, men jeg går på medisiner som hjelper mot smertene og har faktisk hatt noen dager i høst hvor jeg ikke har forbannet regneværet. Når jeg var liten syns jeg regn var kjempehyggelig.

Ser fram mot en tørr, stabil og regnfri høst. Så får det heller være så som så med strømregninga :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...