Gå til innhold

Slik er huden min:

Gjest Litte grann frustert.

Anbefalte innlegg

Gjest Litte grann frustert.
Skrevet

Om sommeren er huden min kjempefin. Svarte porer i pannen og rundt nesen riktignok, men det er bare sånn som mange har. MEN; når sommeren er over, og huden min ikke har tilgang på sol, blir det verre. Da får jeg kviser på haken, på halsen, rundt nesen. JEG ER SÅ DRITTLEI av å grue meg til høsten fordi jeg vet at kvisene kommer da! Jeg kan vel ikke sies å være hardt angrepet av kviser, men jeg har hatt, godt synlige, siden jeg var 12 år,og nå syne sjeg det må vare slutt (er 21 år nå).

Jeg skal begynne på p-pillen snart, og tenkte at jeg like så godt kunne ta en som hjelper mot kviser. Har hørt at Diane gjør det. Men det jeg lurer på; hjelper den mest for de som er hardt angrepet, eller hjelper det for sånne som meg? Jeg skal snakke med min lege om dette også, men det er begrenset med tid der, så jeg vil bare forberede meg litt.

Jeg er så lei! Jeg vil kose meg på høsten og vinteren, og ikke bli deppa over kviser nok en gang!

Har forresten gått på dalacin og diverse saker, men synes ikke det har hjulpet noe særlig.

Tusen takk for alle innspill!

Skrevet

Jeg fikk diane for en helt annen grunn enn huden...

Og baby hud ja det fikk jeg... men før du får baby hud, så må også dritten ut av huden... så det skjer ikke over natten!

Gjest Takk for svar!
Skrevet

Jeg fikk diane for en helt annen grunn enn huden...

Og baby hud ja det fikk jeg... men før du får baby hud, så må også dritten ut av huden... så det skjer ikke over natten!

Tror du det hadde hjulpet hvis jeg fikk renset huden hos sånn hudpleie-greier, og så begynte på Diane? Da ville vel kanskje dritten kommet ut først, slik at jeg hadde sluppet alle kvisene i begynnelsen?

Gjest verdt et forsøk
Skrevet

Jeg hadde det som deg. Diane var svar på mine bønner.

Gjest Fikk du?
Skrevet

Jeg hadde det som deg. Diane var svar på mine bønner.

Fikk du mye kviser i begynnelsen? Når merket du forskjell?

Gjest verdt et forsøk
Skrevet

Fikk du mye kviser i begynnelsen? Når merket du forskjell?

Jeg fikk ikke mer kviser nei, de bare forsvant. Husker ikke hvor lang tid det tok. Det er noen år siden nå.

Skrevet

Tror du det hadde hjulpet hvis jeg fikk renset huden hos sånn hudpleie-greier, og så begynte på Diane? Da ville vel kanskje dritten kommet ut først, slik at jeg hadde sluppet alle kvisene i begynnelsen?

Det kunne kansje hjelpe litt, men uansett så vil det ut... men det går bare noen uker så er du bra... gjorde iallefall det med meg... og babyhuden som jeg da fikk:) ja den varte så lenge jeg gikk på di!

Skrevet

Du trenger sikkert en runde med Tetracycliner... kontakt legen din og få henvisning til hudspesialist, så skal du se det ordner seg! Kan hende du får lysbehandling i tillegg og, på sikt har det veldig god virkning!

Skrevet

De reklamerer nå på tv'en for et produkt du kan få på apoteket. Verdt å prøve?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hva med peeling en gang i uka, istednfor hupleiesalong? Mye billigere og enklere. Det ordner sorte prikker

Skrevet

Det høres ut for meg som om huden din har det bedre når porene åpner seg i varmen. Du svetter mer om sommeren når været er varmt, og fett og talg finner naturlig vei ut. Prøv med badstue, eller dampbad ved å legge en håndduk over hodet og bøye deg over en bolle med varmt vann. Eller over håndvasken for den del. Drypper du i en dråpe eucalyptusolje så forebygger du forkjølelse også!

Men har du forsøkt Dr.Hausckas produkter? Ta en tur innom en god helsekost butikk og spør etter disse produktene som er plantebaserte. De ER faktisk veldig gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...