Gjest sofadumper Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 jeg har en gammel sovesofa som er helt ubrukelig og ødelagt. tenker på å skaffe meg en ny en. men da må jeg først få dumpet den gamle. vet noen om noen steder som jeg kan få kastet den? Kan noen hente den også mot betaling? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Grønmo, sørøst i Oslo, ved E18. Jeg har ikke hørt at de henter. Når vi skal kaste sånt, leier vi bil som passer et par timers tid. 0 Siter
Gjest to steder :o) Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Sett inn en "Gies bort"-annonse på www.finn.no, så kommer det garantert noen og henter den. Ellers kan det leveres gratis på Økern i Oslo. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Lenge siden jeg kjøpte møbler sist, men dengang fikk jeg møblende tilkjørt og de tok med seg det gamle. Avtalte dette da jeg kjøpte. 0 Siter
Gjest Sommeren er kort.... Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Betaler du bra kan jeg dumpe den for deg...har stor bil trenger penger :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.