Gå til innhold

Tale til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er forlover og skal skrive tale. Lurer på om jeg skal bruke bokstavene i navnet hennes for å beskrive henne som person. Kan noen hjelpe meg å finne noe på de forskjellige bokstavene?

A N I T A

skorpionfisken
Skrevet

Det der gjør de til stadighet når de setter inn bursdagsannonser i avisene.

Jeg synes det ser helt teit ut. Virkelig. Men jeg har jo skjønt at jeg er alene om det, for det er jo en farsott av folk som gjør det samme.

Lykke til med talen din du. Det går sikkert bra.

Gjest Alfabetet er rart du....
Skrevet

Angstfylt

Nerdete

Iskald

Teit

Asosial

Unnskyld, men kunne ikke dy meg. Du som kjenner jenta bør jo finne noe positivt som beskriver akkurat henne.

Hvordan er hun da?

Skrevet

Angstfylt

Nerdete

Iskald

Teit

Asosial

Unnskyld, men kunne ikke dy meg. Du som kjenner jenta bør jo finne noe positivt som beskriver akkurat henne.

Hvordan er hun da?

takk for svar, var ikke helt som jeg hadde tenkt gitt. Har du en dårlig dag eller?

Gjest Alfabetet er rart du....
Skrevet

takk for svar, var ikke helt som jeg hadde tenkt gitt. Har du en dårlig dag eller?

Neida, har en kjempedag jeg.

Du missa poenget mitt. Jeg kan da vel ikke vite hvordan hun er og hva som best beskriver henne ut fra 5 bokstaver. Jeg kjenner en som heter ANITA og hun er helt utålelig. Derfor min respons. Men det er jo ikke sikkert det er den ANITA jeg kjenner som du skal være forlover til?

Da må du beskrive henne sånn som du mener hun er.

Skrevet

Annerledes

Nydelig

Interessant

Trygg

Aseksuell

He he det siste ordet (aseksuell) tror jeg nok ikke du bør ta med i en bryllupstale!

Jeg foreslår at du setter deg ned med en ordbok, og går gjennom alle ordene på de nevnte bokstavene. Da finner du sikkert noe!

Lykke til!

Skrevet

Vi kan da ikke finne ord for å beskrive et menneske vi ikke kjenner!

Men om du gir noen stikkord for hva du setter pris på med venninna di, skal jeg da alltids prøve å hoste opp noen synonymer som begynner med de aktuelle bokstavene.

Gjest snillpiia
Skrevet

A- asosial

N- nazist

I- irriterende

T- tørr

A- alkoholiker

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det nytter jo ikke å spørre folk her om å beskrive en jente på bakgrunn av hennes navn.

Gjør talen morsom. Det er det viktigste. Få folk til å le.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...