Maiklive Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 er det mange her som har profil på blink? og hva syntes dere om den formen for kontakt? Noen som har funnet den rette der? 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg har, men er der ikke så ofte. Var søstera mi som snakket ivei om hvor mye bedre blink var i forhold til spraydate, så jeg måtte bare inn og se. Men jeg har kjæreste så er ikke på jakt etter annet der enn bare noen å sende meldinger med, diskutere saker og ting (ikke flørt!). 0 Siter
Gjest ehe..... Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja, jeg fant kjærligheten på Blink! Utrolig. Trodde ikke det var mulig, men klaffet på første forsøk. Go for it! 0 Siter
Gjest dækkebarebare Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja, har profil der. Begynner å bli kjedelig der, bare slitsomme desperate mannfolk der, men hvis det er det du er ute etter så er det bare å sette i gang! 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg synes Blink er en fin måte å bli kjent med nye mennesker på. Men jeg ville selvsagt aldri ha dratt på en date uten å ha sett bilde og snakket i tlf først. Har vært innom Spray sin tjeneste også, men alt der inne virket mer useriøst. Min Blink-profil ble opprettet på et tidspunkt da jeg ikke var på utkikk etter noen, og nå har jeg ikke vært der inne på 2mnd'er, så jeg har ikke truffet "den rette" der inne Dessuten så bor alle jenter 60mil unna Oslo… 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.