Gå til innhold

Ta med drink på vorspiel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert i kveld, og ble invitert på vorspiel uten å ha noe øl i kjøleskapet eller vinflasker. Har vin på kartong og kunne hatt dette i en imsdalflaske.. men jeg har også noe sprit som frister litt mer i kveld.

Har veldig lyst til å lage daiquiry... Men er litt stress og sitte på vorspiel med shaker.. kan jeg lage denne hjemme og helle på flaske og ta med? og håpe at han jeg skal til har isbiter. Eller kan det ødelegge smak e.l. å ha det på plastflaske før det skal drikkes? Noen som vet?

Skrevet

Ta heller med vinkartongen, du. ;)

Det hadde ihvertfall jeg gjort...

Skrevet

En daiquiri skal være fersk, ergo ville jeg sagt at den blir ødelagt av å ha på flaske. Men det er jo ikke alle som er like kresne som meg :-)

"............................."

Skrevet

En daiquiri skal være fersk, ergo ville jeg sagt at den blir ødelagt av å ha på flaske. Men det er jo ikke alle som er like kresne som meg :-)

"............................."

Vel, jeg tok den med på flaske, og det fungerte helt fint for meg i allefall. Var på flaska i en time eller to. Fikk is hos han på vorspielet.

Skrevet

Vel, jeg tok den med på flaske, og det fungerte helt fint for meg i allefall. Var på flaska i en time eller to. Fikk is hos han på vorspielet.

Det er en syk, syk verden :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...