Gå til innhold

Å ha en kjæreste som ingen liker...

Anbefalte innlegg

Gjest UsikkerUng
Skrevet

Har i løpet av de siste ukene hatt en beundrer, som jeg selv finner ganske interessant. Synes han er ganske pen og kommer fra en rik familie, som heller ikke akkurat er en ulempe;-) Problemet er at ingen av vennene mine liker ham. Vi kommer fra en litt "kul" rocka gjeng og han har en litt snobbete kjedelig stil. Han blir også beskrevet av vennene mine som innpåsliten og patetisk. De ser heller tydeligvis ikke de pene trekkene ved ham som jeg ser(både på utsiden og innsiden) Dette får meg også til å tenke på hvilke venner jeg egentlig har. Denne måten å dømme andre mennesker på strider virkelig med mine verdier.

Så nå sitter jeg å lurer litt på om jeg skal "ofre" alle vennene mine og gi "nerden" en sjanse? Hva synes dere? Som dere skjønner er jeg ganske ung - Håper og tror at jeg slipper slike dilemma som "godt" voksen?

Skrevet

hmmm er vennene dine gode venner så vil de godta han. Vil de ikke det er det ikke orntlige venner. be dem se litt lengere en sin egen nesetippe... hvem sier man trenger være kjedelig selv om man ikke har rocka stil...!

Skrevet

Du får gi vennenne dine en sjangs til å bli kjent med han, så finner de vel ut at han er en kjekk kar sjøl om han ikke er som dem.

Da jeg var ganske ung fikk jeg meg en kjæreste som var med i en "gjeng". Jeg syntes det var vanskelig å bli godtatt i gjengen.

Det viste seg at det gikk rykter om meg der som ikke var sanne. Min kjæreste forstod fort at ryktene ikke var sanne. Han lot seg ikke skremme. Det tok litt lenger tid før "gjengen" skiftet oppfatning om meg.

Jeg lot meg ikke stresse, og var meg sjøl. Litt etter litt ble jeg kjent med de forskjellige i gjengen, og jeg ble til slutt godkjent av de fleste.

Ikke alle, for det var et par som hadde bestemt seg for å ikke like meg. Jeg går ut i fra at det var de som satte ut ryktene i første omgang.

Det er synd at vennene dine har sånne holdninger, men la de nå få sjangsen til å endre oppfatning.

Kos deg med forelskelsen. Det viktigste er at du liker han.

Skrevet

Om du er forelsket så er det dèt som teller og inget annet:)

Man trenger ikke ofre vennene sine fordi... men om de ofrer deg fordi du blir sammen med ham... ja da var de jaggu ikke vennene dina allikavell!!!!

Kos deg med forelskelsen du:)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...