Gjest ingen kokk akkurat Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg vil bruke pakken med myke taco-lefser (eller hva det kalles) i kveld. Men hva skal jeg fylle dem med? Jeg har kjøttdeig, og spaghettisaus, eller er en boks hakkede tomater bedre? Jeg har ikke ost (bortsett fra smøreost) og heller ikke løk. En pose amerikansk grønnsaksblanding har jeg, babymais, babygulrøtter og noen grønne bønner... Men kan jeg bruke noe av dette oppi? Pleier man å ha ris oppi? Vil gjerne ha noen forslag 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Av det du nevner ville jeg hatt kjøttdeigen, de hakkede tomatene, ikke smøreost, men posen med grønnsaksblanding funker. Kanskje babymaisen, men heller ordentlig mais. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Har du rømme? Det er godt i. Bruker ikke ris i. Ta det du liker, ikke smøreost.. 0 Siter
Gjest ingen kokk akkurat Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Har du rømme? Det er godt i. Bruker ikke ris i. Ta det du liker, ikke smøreost.. Nei men jeg har yougurt naturell. Kan jeg bruke det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Av det du nevner ville jeg hatt kjøttdeigen, de hakkede tomatene, ikke smøreost, men posen med grønnsaksblanding funker. Kanskje babymaisen, men heller ordentlig mais. Usj, tror jeg trekker tilbake grønnsaksblandinga! I mitt lille grønnsakshode så jeg for meg en salatblanding... Noe som ville vært mye bedre. 0 Siter
Gjest ingen kokk akkurat Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 har du ikke noe salat/agurk/tomat? Nei ingen av delene, bortsett fra hakkede tomater altså. Men jeg fant nettopp en løk likevel, så jeg tar det sammen med kjøttdeigen. 0 Siter
nitni Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Bare tips til annet man kan bruke taco-lefsene/wraps til: Vi har ei lita jerngryte. Varmer opp peanøttolje eller annen olje for frityrsteking, så har vi i ei lefse og trykker ned med chips-kurven. Så formes lefsa til ei skål mens den stekes. Kan også forme den med tresleiver slik at du får skål-form. Når den er ferdigstekt fylles den med en god salat; forskjellige typer salat, mais, agurk, rødløk, sjampinjong, tomat og hardkokt egg + dressing. Kjempegodt! Skal man skjeie skikkelig ut, frityrsteker man litt chips ved siden av. 0 Siter
Gjest prøv det Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Nei men jeg har yougurt naturell. Kan jeg bruke det? Ja, det er nok godt. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Taco uten ost og rømme er ikke verdt det. 0 Siter
Gjest ingen kokk akkurat Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Mmmm...nå er de allerede ferdigspist. Det var kjempegodt, med bare kjøttdeig og løk, hakkede tomater, og ørlite mais som jeg fant i frysern. Og så litt yougurt naturell. Tenk så godt med noe så enkelt! Glemte å si at det het tortilla, ikke taco-lefser. Takk for gode råd! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Tacokrydder i kjøttdeigen, revet ost, champignoner, løk, mais, lettrømme og tacosaus. Digg. 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Tacokrydder i kjøttdeigen, revet ost, champignoner, løk, mais, lettrømme og tacosaus. Digg. prøv Kesam i stedet for lettrømme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.