Gjest osiris Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Vet noen hvor man kan få kjøpt en tortillapresse slik at man kan lage tortillalefser selv? 0 Siter
molli Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hvor bor du hen? Er det i Oslo-området, ville jeg spurt hos "Traktøren". De har en butikk i Bogstadveien, men jeg tror de har flere. Husker bare ikke hvor. Men de har alt mulig rart for "ekslusiv matlaging" og for gourmeter. 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hvor bor du hen? Er det i Oslo-området, ville jeg spurt hos "Traktøren". De har en butikk i Bogstadveien, men jeg tror de har flere. Husker bare ikke hvor. Men de har alt mulig rart for "ekslusiv matlaging" og for gourmeter. Jeg bor i Trondheim, men er jo ganske ofte i Oslo. Dersom ikke noen melder fra om at de vet om et billigere sted enn Traktøren så skal jeg ta en tur dit i løpet av september. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Kanskje på Kitch'n? Holder til i midtbyen og på Solsiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.