Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig som er så flott med grønn te?

Jeg fikk en kopp med grønn te hos en venninne her om dagen, og det smakte virkelig pyton.

Renser det kroppen, skal det gi ro og styrke eller hvorfor har så mange kastet seg på dette fenomenet? Det er kanskje ikke like i vinden lenger, men jeg har aldri klart å få med meg hva som er så stas.

Skrevet

Smaken er visst forskjellig. Jeg synes grønn te er kjempegodt og drikker det hver dag.

Kanskje hun ikke hadde laget den skikkelig. Må ha endel sukker i som skal kokes opp sammen med teen. Og med mintblader i, er det virkelig snacks.

Gjest drikker masse grønn te og holder meg evig ung
Skrevet

Grønn te har vært kjent i Asia i tusener av år for sitt enestående høye innhold av antioksidanter - som styrker kroppen og forsinker aldringsprosessen.

Ikke alle smaker like ille, selv synes jeg den med sitron fra Twinings er god.

Skrevet

Smaken er visst forskjellig. Jeg synes grønn te er kjempegodt og drikker det hver dag.

Kanskje hun ikke hadde laget den skikkelig. Må ha endel sukker i som skal kokes opp sammen med teen. Og med mintblader i, er det virkelig snacks.

He he, tydeligvis ikke. Dette var bare pose-te, så jeg kan tydeligvis ikke si at jeg har smakt grønn te på ordentlig.

Skrevet

Grønn te har vært kjent i Asia i tusener av år for sitt enestående høye innhold av antioksidanter - som styrker kroppen og forsinker aldringsprosessen.

Ikke alle smaker like ille, selv synes jeg den med sitron fra Twinings er god.

Det var noe pose greier jeg også fikk.

Så det er ung man skal holde seg, ved hjelp av grønn te?

*lurer*

Skrevet

Aner ikke. Det smaker jerv. Grss

Det var noe i den banen der, ja, he he.

Skrevet

He he, tydeligvis ikke. Dette var bare pose-te, så jeg kan tydeligvis ikke si at jeg har smakt grønn te på ordentlig.

Brukte dere sukker i da? Posete med lime i et høyt glass og mye sukker er godt. Den må ikke være for sterk.

Skrevet

Isj, det skal vel ikke være sukker i teen. Pjuk!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Grønn te er sunnere enn svart te og kaffe, men det er ingen vidundermedisin :)

Jeg synes grønn te med mint er veldig god, men kjæresten får angst av bare lukten..

Skrevet

Isj, det skal vel ikke være sukker i teen. Pjuk!!!

Jo, det er klart det skal. Sukker og mintblader skal kokes sammen med teen.

Skrevet

Brukte dere sukker i da? Posete med lime i et høyt glass og mye sukker er godt. Den må ikke være for sterk.

Nei jeg fikk det i vanlig kopp med suketter og sitron.

Men det høres ut som om hun ikke er helt dreven i det her. Jeg får prøve det på ordentlig en gang.

Skrevet

Jo, det er klart det skal. Sukker og mintblader skal kokes sammen med teen.

*grøss*

Håper teen virker like bra uten sukker.

Skrevet

Nei jeg fikk det i vanlig kopp med suketter og sitron.

Men det høres ut som om hun ikke er helt dreven i det her. Jeg får prøve det på ordentlig en gang.

Det hørtes ikke godt ut.

Jeg har aldri fått klager når jeg serverer grønn te, derimot klager venninnene mine når de kjøper grønn te på cafe og sier det er vondt.

Skrevet

*grøss*

Håper teen virker like bra uten sukker.

Det er sikkert mye sunnere uten sukker :o)

Skrevet

Takk!

Kunne så klart ha tatt et søk på nettet, men det er koseligere å høre deres erfaringer.

Det er jo det, var ikke ment som noen kritikk.

(ser du, man blir til og med mild og god av å drikke grønn te..............)

Skrevet

Det er jo det, var ikke ment som noen kritikk.

(ser du, man blir til og med mild og god av å drikke grønn te..............)

Ånei! Det var ikke sånn ment.

Den kom ut helt feil, den der.

Jeg er relativt mild og god jeg også, selvom både kaffen og teen er svart.

;o)

Skrevet

Det hørtes ikke godt ut.

Jeg har aldri fått klager når jeg serverer grønn te, derimot klager venninnene mine når de kjøper grønn te på cafe og sier det er vondt.

Nå ble jeg jo nysgjerrig!

Skal prøve å koke det opp på riktig måte en gang.

KJøper jeg bare grønn te i en tebutikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...