Gå til innhold

tjene penger

Anbefalte innlegg

Gjest tjene penger
Skrevet

Går VGS og økonomien er stram. Finnes det måter å tjene penger på, helst hjemmeifra? Vanlig jobb i tillegg tror jeg ikke har mulighet i tillegg til skolen.

Skrevet

Om du ikke kan jobbe under VGS så hvordan har du da tenkt å klare deg som student!

Det er værre! Gjennom hele VGS så jobba jeg, fra 4-23 hver dag ofte til 3 om fredagen!

Ikke er jeg noe skoleflink, itillegg så har jeg dysleksi... men klarte meg bra fordi om...

Hjemmearbeid? Som hva... Homepartyes? er det det du tenker på?

Du kan jo ta deg en jobb som telefonselger, eller på et gatekjøkken eller på et gamle/sykehjem i oppvasken... mulighetene er ganske mange, om man da ikke prioriterer fest og fyll framfor å ha penger til å overleve!

Skrevet

Hva med dette? Blir nok ikke mye ut av det, men litt er bedre enn ingenting? :)

http://smart-sms.no/index.php?side=blimedlem&kilde=93647184

Smart-SMS er kort fortalt en tjeneste som gir deg betaling for å motta reklame på sms. I tillegg til at du får 1 kr per melding du mottar, får du også 25 øre for hver melding som de du tipser om Smart-SMS mottar i 3 ledd under deg.Tjenesten er gratis, alle penger kommer fra annonsørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...