Gjest martamor Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg er en tjueen år gammel jente som skal på date med en mann på 26 på onsdag. Vi møtte hverandre på byn og har møttes en gang til etter det. Kontakten er veldig god, vi prater bra sammen og så videre. Det første kysset har alt funnet sted;) Jeg har nettopp flyttet til oslo, så jeg er ikke særlig kjent her. Er det noen uhøytidelige, morsomme ting man kan finne på en onsdag kveld? Gjerne noe litt orginalt og sprudlende. Har ganske dårlig fantasi:) Takknemlig for forslag! Dette er en fyr jeg gjerne vil bli bedre kjent med.. 0 Siter
Mistera Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Bowling eller gocart! Begge deler er kjempemorsomt:) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg ville gått en tur med han. Actionfylte aktiviteter er gøy det, men man kan ikke akkurat kline samtidig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.