Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 ..er uten tvil Oreos! Etter å ha tilbragt dagen på sporty vis i østmarka, var det en sann nytelse å stikke innom Deli de Luca og nappe til meg en eske. Så nå har jeg unnet meg en liten kaloribombe som avrunding på uka! *slafser fornøyd* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hva er det da? Sjokoladekjeks (doble) med vaniljefyll. De er himmelsk gode - og jeg er ikke så begeistret for kjeks vanligvis. Men disse! Jømmi! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Cheeseballs er godt, men ikke i store mengder. Ellers er det banansjokoladen til Nidar og Tyrkiske Pepperkjærligheter som scorer best. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Cheeseballs er godt, men ikke i store mengder. Ellers er det banansjokoladen til Nidar og Tyrkiske Pepperkjærligheter som scorer best. Er enig i at cheeseballs er godt - i moderate mengder. Banansjokolade og alle andre slags skumvarianter er jeg ikke noe begeistret for. Bamsemums er kanskje verdens mest overvurderte godteri.h 0 Siter
Gemini Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 oreos = gresk ord for vakker :-) (men også et ord man kan bruke for å rose maten, i betydningen "god" etc.) :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Topp 3 over verdens beste snacks: 1. Odalslefsa. 2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet. 3. M. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Topp 3 over verdens beste snacks: 1. Odalslefsa. 2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet. 3. M. Mener du Ferrero Rocher? De er kjempegode! Odalslefsa har jeg nok ikke smakt.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 oreos = gresk ord for vakker :-) (men også et ord man kan bruke for å rose maten, i betydningen "god" etc.) :-) Hm, det visste jeg ikke! Men navnet er altså på alle måter passende, da. ;o) 0 Siter
monsina Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Herregud - hvor får du tak i slike da? I Norges land? *lurer fælt* Går jo rent i barndommen her, jeg :-) Oreos og cool-aid! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Herregud - hvor får du tak i slike da? I Norges land? *lurer fælt* Går jo rent i barndommen her, jeg :-) Oreos og cool-aid! Deli de Luca selger dem. Har sett dem på Smart Club også, men der var de bare i sånne kjempe-giga-mega-pakninger - og sånt kan man jo ikke ha i hus. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Mener du Ferrero Rocher? De er kjempegode! Odalslefsa har jeg nok ikke smakt.. Det stemmer. Det er de jeg mener. En fantastisk god sjokolade. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Topp 3 over verdens beste snacks: 1. Odalslefsa. 2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet. 3. M. Ferraro Rocher eller noe sånt...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Ferraro Rocher eller noe sånt...? Mmmmmmmmmmm... 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Topp 3 over verdens beste snacks: 1. Odalslefsa. 2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet. 3. M. På tide med et dol-rikstreff med denne Odalslefsa på menyen? Lever du kun på lefser? Er ikke du en liten helsekostguru? *smiler* 0 Siter
monsina Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Deli de Luca selger dem. Har sett dem på Smart Club også, men der var de bare i sånne kjempe-giga-mega-pakninger - og sånt kan man jo ikke ha i hus. Nei - ikke alt som er så lurt å ha i hus! Skal forbi SmartClub på lørdag. Tro om de har dem i Tr.heim? Har ikke spist slike siden jeg var 8. Tenk om jeg ikke liker dem lengre, og så har jeg handla en kjempepakke... :-> 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Er enig i at cheeseballs er godt - i moderate mengder. Banansjokolade og alle andre slags skumvarianter er jeg ikke noe begeistret for. Bamsemums er kanskje verdens mest overvurderte godteri.h Jeg tenker ikke på små bananskumsjokolader, altså - jeg sikter til den i sjokoladedisker på kiosker etc, med gult papir *vann i munnen* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 På tide med et dol-rikstreff med denne Odalslefsa på menyen? Lever du kun på lefser? Er ikke du en liten helsekostguru? *smiler* Jeg spiser ikke bare lefser. Det ville nok blitt litt for mye av det gode. Så det hender jeg varierer med gjedder. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg spiser ikke bare lefser. Det ville nok blitt litt for mye av det gode. Så det hender jeg varierer med gjedder. ;o) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Mmmmmmmmmmm... Litt bedre enn lefse, ja. Hva er du du har på denne lefsa, da? Er det potetlefse, en seig sånn med riller, eller en tykk tørr sak? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.