Gå til innhold

Verdens beste snack

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er uten tvil Oreos!

Etter å ha tilbragt dagen på sporty vis i østmarka, var det en sann nytelse å stikke innom Deli de Luca og nappe til meg en eske.

Så nå har jeg unnet meg en liten kaloribombe som avrunding på uka!

*slafser fornøyd*

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• ShitDiddelyDo

23

• mil1365380270

13

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er det da?

Sjokoladekjeks (doble) med vaniljefyll. De er himmelsk gode - og jeg er ikke så begeistret for kjeks vanligvis. Men disse! Jømmi!

Skrevet

Cheeseballs er godt, men ikke i store mengder.

Ellers er det banansjokoladen til Nidar og Tyrkiske Pepperkjærligheter som scorer best.

Skrevet

Cheeseballs er godt, men ikke i store mengder.

Ellers er det banansjokoladen til Nidar og Tyrkiske Pepperkjærligheter som scorer best.

Er enig i at cheeseballs er godt - i moderate mengder.

Banansjokolade og alle andre slags skumvarianter er jeg ikke noe begeistret for. Bamsemums er kanskje verdens mest overvurderte godteri.h

Skrevet

oreos = gresk ord for vakker :-) (men også et ord man kan bruke for å rose maten, i betydningen "god" etc.)

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Topp 3 over verdens beste snacks:

1. Odalslefsa.

2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet.

3. M.

Skrevet

1. Odalslefsa.

2. Sånne runde dingster med gullpapir som man ofte dytter i seg i jula, med sjokoladetrekk og uhyre fantastisk smak. Rocu...et-eller-annet.

3. M.

Mener du Ferrero Rocher? De er kjempegode!

Odalslefsa har jeg nok ikke smakt..

Skrevet

oreos = gresk ord for vakker :-) (men også et ord man kan bruke for å rose maten, i betydningen "god" etc.)

:-)

Hm, det visste jeg ikke! Men navnet er altså på alle måter passende, da. ;o)

Skrevet

Herregud - hvor får du tak i slike da? I Norges land?

*lurer fælt*

Går jo rent i barndommen her, jeg :-) Oreos og cool-aid!

Skrevet

Herregud - hvor får du tak i slike da? I Norges land?

*lurer fælt*

Går jo rent i barndommen her, jeg :-) Oreos og cool-aid!

Deli de Luca selger dem.

Har sett dem på Smart Club også, men der var de bare i sånne kjempe-giga-mega-pakninger - og sånt kan man jo ikke ha i hus.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du Ferrero Rocher? De er kjempegode!

Odalslefsa har jeg nok ikke smakt..

Det stemmer. Det er de jeg mener.

En fantastisk god sjokolade.

mil1365380270
Skrevet

1. Odalslefsa.

3. M.

Ferraro Rocher eller noe sånt...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ferraro Rocher eller noe sånt...?

Mmmmmmmmmmm...

Skrevet

1. Odalslefsa.

3. M.

På tide med et dol-rikstreff med denne Odalslefsa på menyen?

Lever du kun på lefser? Er ikke du en liten helsekostguru? *smiler*

Skrevet

Deli de Luca selger dem.

Har sett dem på Smart Club også, men der var de bare i sånne kjempe-giga-mega-pakninger - og sånt kan man jo ikke ha i hus.

Nei - ikke alt som er så lurt å ha i hus!

Skal forbi SmartClub på lørdag. Tro om de har dem i Tr.heim?

Har ikke spist slike siden jeg var 8. Tenk om jeg ikke liker dem lengre, og så har jeg handla en kjempepakke... :->

Skrevet

Er enig i at cheeseballs er godt - i moderate mengder.

Banansjokolade og alle andre slags skumvarianter er jeg ikke noe begeistret for. Bamsemums er kanskje verdens mest overvurderte godteri.h

Jeg tenker ikke på små bananskumsjokolader, altså - jeg sikter til den i sjokoladedisker på kiosker etc, med gult papir *vann i munnen*

ShitDiddelyDo
Skrevet

På tide med et dol-rikstreff med denne Odalslefsa på menyen?

Lever du kun på lefser? Er ikke du en liten helsekostguru? *smiler*

Jeg spiser ikke bare lefser. Det ville nok blitt litt for mye av det gode. Så det hender jeg varierer med gjedder.

Skrevet

Jeg spiser ikke bare lefser. Det ville nok blitt litt for mye av det gode. Så det hender jeg varierer med gjedder.

;o)

mil1365380270
Skrevet

Mmmmmmmmmmm...

Litt bedre enn lefse, ja. Hva er du du har på denne lefsa, da? Er det potetlefse, en seig sånn med riller, eller en tykk tørr sak?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...