Lurveline Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Rakfisk er best av alt. Bedre enn biff også. Enig med deg:o) 0 Siter
Gjest så linken... u/t (ikke smakt dem) Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hva er det? . 0 Siter
serendipity Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Nei, det er brente mandler... :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Nei, det er brente mandler... :-) Ja, det er også godt! 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Æsj..... Et ukeblad dennne uka hadde oppskrift på en forrett som het gjeddetartar. Spy og drite.. Det er ille nok å tvinge i seg gjeddekaker. Langt verre er det å fortære faenskapen rå! Tenk å bli buden i fin middag og bli servert gjeddetartar! Hva gjør man da uten å virke uhøflig? Ikke at jeg blir buden i fine middager, men dette er noe å tenke på m.h.t. Stein Erik Hagen. Han vanker nok i gjeddetartar-kretser. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Et ukeblad dennne uka hadde oppskrift på en forrett som het gjeddetartar. Spy og drite.. Det er ille nok å tvinge i seg gjeddekaker. Langt verre er det å fortære faenskapen rå! Tenk å bli buden i fin middag og bli servert gjeddetartar! Hva gjør man da uten å virke uhøflig? Ikke at jeg blir buden i fine middager, men dette er noe å tenke på m.h.t. Stein Erik Hagen. Han vanker nok i gjeddetartar-kretser. Nå blir jeg snart nysgjerrig på hvordan gjedde smaker. Den tartaren hørtes aldeles for jævli ut. http://www.norgeskokker.no/kokkekvinner/Charlottes%20gjeddetartar.htm 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Nå blir jeg snart nysgjerrig på hvordan gjedde smaker. Den tartaren hørtes aldeles for jævli ut. http://www.norgeskokker.no/kokkekvinner/Charlottes%20gjeddetartar.htm Gjedde er - så vidt meg bekjent - regnet som en delikatesse i blant annet Sverige. Så kom ikke her kom her! Men ok, jeg skal være ærlig: Gjedde er ikke drømmen. Uten at det har noe å si for gjeddefestivitasen og mine følelser for den. 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Nå blir jeg snart nysgjerrig på hvordan gjedde smaker. Den tartaren hørtes aldeles for jævli ut. http://www.norgeskokker.no/kokkekvinner/Charlottes%20gjeddetartar.htm Ja du kan like gjerne eta spy! 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gjedde er - så vidt meg bekjent - regnet som en delikatesse i blant annet Sverige. Så kom ikke her kom her! Men ok, jeg skal være ærlig: Gjedde er ikke drømmen. Uten at det har noe å si for gjeddefestivitasen og mine følelser for den. Det er mye dritt som er regnet som delikatesse. Jeg må tenke på han som var på TV for mange herrens år siden som åt både orm og meitemark. Han hadde naturprogrammer som var veldig interessante. Hva pokker var det han het? Ser ham for meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gjedde er - så vidt meg bekjent - regnet som en delikatesse i blant annet Sverige. Så kom ikke her kom her! Men ok, jeg skal være ærlig: Gjedde er ikke drømmen. Uten at det har noe å si for gjeddefestivitasen og mine følelser for den. Men etter tullet ditt om gjedde og gjeddefestivaler, må jo en stakkar bli nysgjerrig 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja du kan like gjerne eta spy! Jeg blir bare nysgjerrig. Det er noe jeg ikke har smakt men kanskje jeg heller skal prøve sushi. Det har jeg heller ikke prøvd, enda vi visnok har en bra sushiresturant oppe i gata. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Det er mye dritt som er regnet som delikatesse. Jeg må tenke på han som var på TV for mange herrens år siden som åt både orm og meitemark. Han hadde naturprogrammer som var veldig interessante. Hva pokker var det han het? Ser ham for meg. Jeg aner ikke hva navnet hans var, men du har rett i at det finnes en del perverse skruer der ute. Enkelte spiser til og med blodpudding, lever og rømmegrøt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Men etter tullet ditt om gjedde og gjeddefestivaler, må jo en stakkar bli nysgjerrig Som vi sier her i Odalen: Livet består av mer enn fotball. Det er også noe som heter gjeddefestivitas. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Det er mye dritt som er regnet som delikatesse. Jeg må tenke på han som var på TV for mange herrens år siden som åt både orm og meitemark. Han hadde naturprogrammer som var veldig interessante. Hva pokker var det han het? Ser ham for meg. Han ja. Han het hmmm, jeg husker'n godt da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Som vi sier her i Odalen: Livet består av mer enn fotball. Det er også noe som heter gjeddefestivitas. Det er greiere med fotballkamper. Når minstemann spiller, kan jeg ta med meg kebab. 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg aner ikke hva navnet hans var, men du har rett i at det finnes en del perverse skruer der ute. Enkelte spiser til og med blodpudding, lever og rømmegrøt. Nei, du er vel for ung. Han er nok dau for lengst. Kommer nok på det. Husker spesielt at Rolf Just Nilsen laget en herlig parodi på denne fyren. Han hadde lagerfrakk som han tørket av seg gørr fra ormene på. 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Han ja. Han het hmmm, jeg husker'n godt da. Per Hafslund! Yes! Der kom det, gitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg blir bare nysgjerrig. Det er noe jeg ikke har smakt men kanskje jeg heller skal prøve sushi. Det har jeg heller ikke prøvd, enda vi visnok har en bra sushiresturant oppe i gata. Det bør du prøve! Sushi er virkelig nydelig. Prøv noen forskjellige supper og andre retter når du først er innom restauranten. Jeg kan anbefale Nippon Art og en jeg ikke husker hva heter, men den jeg virkelig hører rykter om at bør prøves, er Alex Sushi. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Per Hafslund! Yes! Der kom det, gitt. Du huska det. Han spiste alt ja. Isj, jeg er ikke kresen altså men der går grensa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.