Gå til innhold

Verdens beste snack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rakfisk er best av alt. Bedre enn biff også.

Enig med deg:o)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• ShitDiddelyDo

23

• mil1365380270

13

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest nysgjerrig på hva det er
Skrevet

Hva er det?

Gjest så linken... u/t (ikke smakt dem)
Skrevet

Hva er det?

.

Skrevet

Nei, det er brente mandler... :-)

Ja, det er også godt!

Skrevet

Æsj.....

Et ukeblad dennne uka hadde oppskrift på en forrett som het gjeddetartar.

Spy og drite..

Det er ille nok å tvinge i seg gjeddekaker. Langt verre er det å fortære faenskapen rå! Tenk å bli buden i fin middag og bli servert gjeddetartar! Hva gjør man da uten å virke uhøflig?

Ikke at jeg blir buden i fine middager, men dette er noe å tenke på m.h.t. Stein Erik Hagen. Han vanker nok i gjeddetartar-kretser.

Skrevet

Et ukeblad dennne uka hadde oppskrift på en forrett som het gjeddetartar.

Spy og drite..

Det er ille nok å tvinge i seg gjeddekaker. Langt verre er det å fortære faenskapen rå! Tenk å bli buden i fin middag og bli servert gjeddetartar! Hva gjør man da uten å virke uhøflig?

Ikke at jeg blir buden i fine middager, men dette er noe å tenke på m.h.t. Stein Erik Hagen. Han vanker nok i gjeddetartar-kretser.

Nå blir jeg snart nysgjerrig på hvordan gjedde smaker. Den tartaren hørtes aldeles for jævli ut.

http://www.norgeskokker.no/kokkekvinner/Charlottes%20gjeddetartar.htm

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå blir jeg snart nysgjerrig på hvordan gjedde smaker. Den tartaren hørtes aldeles for jævli ut.

http://www.norgeskokker.no/kokkekvinner/Charlottes%20gjeddetartar.htm

Gjedde er - så vidt meg bekjent - regnet som en delikatesse i blant annet Sverige.

Så kom ikke her kom her!

Men ok, jeg skal være ærlig: Gjedde er ikke drømmen. Uten at det har noe å si for gjeddefestivitasen og mine følelser for den.

Skrevet

Gjedde er - så vidt meg bekjent - regnet som en delikatesse i blant annet Sverige.

Så kom ikke her kom her!

Men ok, jeg skal være ærlig: Gjedde er ikke drømmen. Uten at det har noe å si for gjeddefestivitasen og mine følelser for den.

Det er mye dritt som er regnet som delikatesse.

Jeg må tenke på han som var på TV for mange herrens år siden som åt både orm og meitemark. Han hadde naturprogrammer som var veldig interessante. Hva pokker var det han het? Ser ham for meg.

Skrevet

Så kom ikke her kom her!

Men etter tullet ditt om gjedde og gjeddefestivaler, må jo en stakkar bli nysgjerrig :)

Skrevet

Ja du kan like gjerne eta spy!

Jeg blir bare nysgjerrig. Det er noe jeg ikke har smakt men kanskje jeg heller skal prøve sushi. Det har jeg heller ikke prøvd, enda vi visnok har en bra sushiresturant oppe i gata.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må tenke på han som var på TV for mange herrens år siden som åt både orm og meitemark. Han hadde naturprogrammer som var veldig interessante. Hva pokker var det han het? Ser ham for meg.

Jeg aner ikke hva navnet hans var, men du har rett i at det finnes en del perverse skruer der ute.

Enkelte spiser til og med blodpudding, lever og rømmegrøt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men etter tullet ditt om gjedde og gjeddefestivaler, må jo en stakkar bli nysgjerrig :)

Som vi sier her i Odalen: Livet består av mer enn fotball. Det er også noe som heter gjeddefestivitas.

Skrevet

Han ja. Han het hmmm, jeg husker'n godt da.

Skrevet

Som vi sier her i Odalen: Livet består av mer enn fotball. Det er også noe som heter gjeddefestivitas.

Det er greiere med fotballkamper. Når minstemann spiller, kan jeg ta med meg kebab.

Skrevet

Jeg aner ikke hva navnet hans var, men du har rett i at det finnes en del perverse skruer der ute.

Enkelte spiser til og med blodpudding, lever og rømmegrøt.

Nei, du er vel for ung. Han er nok dau for lengst. Kommer nok på det.

Husker spesielt at Rolf Just Nilsen laget en herlig parodi på denne fyren. Han hadde lagerfrakk som han tørket av seg gørr fra ormene på.

Skrevet

Han ja. Han het hmmm, jeg husker'n godt da.

Per Hafslund! Yes! Der kom det, gitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir bare nysgjerrig. Det er noe jeg ikke har smakt men kanskje jeg heller skal prøve sushi. Det har jeg heller ikke prøvd, enda vi visnok har en bra sushiresturant oppe i gata.

Det bør du prøve!

Sushi er virkelig nydelig. Prøv noen forskjellige supper og andre retter når du først er innom restauranten.

Jeg kan anbefale Nippon Art og en jeg ikke husker hva heter, men den jeg virkelig hører rykter om at bør prøves, er Alex Sushi.

Skrevet

Per Hafslund! Yes! Der kom det, gitt.

Du huska det.

Han spiste alt ja. Isj, jeg er ikke kresen altså men der går grensa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...