Gå til innhold

Hvordan skal jeg velge en OK DVD-spiller?

Anbefalte innlegg

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg skal kjøpe DVD nå. Hva skal jeg se etter? Jeg vil ha en som er OK, men helst en rimelig til rundt tusenlappen eller mindre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på hva du er ute etter.

Skal du ha den i et hjemmekinoanlegg? Er derfor lyden ekstremt viktig? Har du et vanlig tv eller et psyko-tv til 50 lapper? Hvis sistnevnte er tilfelle er det verdt å investere i en spiller som er over middels billedkvalitetsmessig.

Du bør kjøpe en sonefri spiller dersom du vil ha maksimalt ut av dvd-formatet.

Skrevet

Skal du ha den i et hjemmekinoanlegg? Er derfor lyden ekstremt viktig? Har du et vanlig tv eller et psyko-tv til 50 lapper? Hvis sistnevnte er tilfelle er det verdt å investere i en spiller som er over middels billedkvalitetsmessig.

hva er så viktig med sonefri da? har hatt dvd i mange år nå, har enda ikke hatt behov for å importere noen filmer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hva er så viktig med sonefri da? har hatt dvd i mange år nå, har enda ikke hatt behov for å importere noen filmer.

Nei, hvis du har lyst til å kjøpe dyre filmer i Norge 6 måneder etter at de samme filmene lar seg kjøpe til en rimelig penge fra billige nettbutikker, så vil du få lite bruk for en sonefri spiller.

Vet man at de eneste filmene man kommer til å se er filmer man leier på den lokale videoshappa, så trenger man ikke å bruke et par-hundre kroner ekstra på å gjøre spilleren sin sonefri.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Takk for svar, skal tenke gjennom behovet litt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...