Gå til innhold

Tok angrepilla...

Gjest Håper noen vet.

Anbefalte innlegg

Gjest Håper noen vet.
Skrevet

...på tirsdag. Skulle ikke hatt mensen før fredag den 10. september, men begynte å blø litt nå ikveld + litt vondt i magen (pleier å ha menssmerter til vanlig også). Har alltid hatt regelmessig mens. Er det pga pillen? Ble litt redd nå...

Skrevet

Når du tar angrepilla fucker du opp syklusen litt, så mensen kommer neppe til tida. Enten før, eller etter.

Gjest pakningsvedlegg bruksanvisning
Skrevet

Les pakningsvedlegget! Det er alltid viktig.

Syklusene i de neste månedene etter angrepille vil ikke være normale, så dermed er det ekstra viktig å bruke sikker prevensjon, fordi du ikke aner når du har eggløsning og mens de neste månedene.

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Ja, du begynner å blø, og det er som en laaaaang mens som aldri virker å ta slutt. Jeg blødde i nesten to uker, og vel så det, før det omsider ga seg igjen. Det var ikke som vanlig mens, men tynnere blod. Trodde jeg var ferdig en kveld, men kjente like etter at jeg hadde vært på do, at det rant varmt ned låret mitt. Masse blod. Men det gikk da omsider over!

Gjest Offameg
Skrevet

Ja, du begynner å blø, og det er som en laaaaang mens som aldri virker å ta slutt. Jeg blødde i nesten to uker, og vel så det, før det omsider ga seg igjen. Det var ikke som vanlig mens, men tynnere blod. Trodde jeg var ferdig en kveld, men kjente like etter at jeg hadde vært på do, at det rant varmt ned låret mitt. Masse blod. Men det gikk da omsider over!

Offda, håper ikke det skjer med meg!! :-( Men, men...bedre det enn å bli gravid.

Gjest teatrika
Skrevet

Selvfølgelig blør du...det er det som skjer når man tar angrepilla...livmoren støter ut det som ville kommet til å bli en morkake, slik at et evt foster ikke får mulighet til å feste seg og utvikle seg videre. Det er rett og slett en liten abort...

Du kan da ikke ha lest pakningsvedlegger? Det er ekstremt viktig ved alle typer medisiner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...