Gå til innhold

Re: Enda mere tull fra Schau -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tradisjonelt har gjøgleren og narren gått hånd i hånd. Å se komikken i det absurde, i det hårreisende, stygge, ekle og grusomme er ikke et tegn på at man er stgg grusom og ekkel selv. Det er et tegn på at man ikke ser verden som noe fast, eller gitt. å lage humor av noe ekkelt ufarliggjør og provoserer på samme tid.

Å snu det etablerte på hodet er ikke lett. Man kan ta noe vakkert og gjøre det morbid. ekkelt. Frastøtende. -Eller omvendt, lage kunst av skrot.

Uansett vil noen føle seg provosert og frastøtt når deres eget etablerte verdensbilde blir utfordret på en sånn måte, som når Viskum bruker en død hånd til å lage vakre bilder med, eller putter muselik på sprit.

Jeg liker Schoug. Jeg ler så jeg griner! Jeg sitter ikke å tolker alt Schoug gjør, jeg bare finner det genuint morsomt at en fyr stapper kjeften full av fishermans friends, forfallsstuntet, padle i grisekano og støtter regnskogen ved å la folk pu*e på scenen.

Selger han sjelen sin kan det hende jeg kjøper. Må bare få en avklaring på det juridiske rundt anvaret for eventuelle fremtidige lovbrudd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...