Gå til innhold

Forelsket....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh... jeg lar det heller være. Skal gå i samme klasse og dte blir flaut å se henne der.

Faens følelser!

Dersom du ikke er mann nok til engang å forsøke, da er du rimelig feig! Hva om hun er kjempeforelska i deg, men har fått dårlige råd av sine venninner - og nå går dere der da, og kikker på hverandre i smug, men ingen tar initiativ? Er ikke DET en tabbe, da?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

10

• KaVa

5

• Babette

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joa, men jeg snakket med en kompis om dette og han mente at hun prøvde å få kontroll over meg ved å la meg betale. Videre burde jeg være overlegen for at hun ikke skulle ta meg for en desperat person. Videre så har hun ikke akkuratb vist noen signaler som skulle tilsi at hu hadde fattet interesse. Kanskje jeg burde trekke meg mens leken er god. Er ikke deilig å bli såret for ørtende gang fordi min forelskelse var en ensidig prosess.

Ut fra det du forteller, høres det ut som om hun er interessert. Gå bort og prat med henne, se henne rett og direkte i øynene og snakk løst og ledig om alt og inenting. Jeg tror du vil se av uttrykket i hennes øyne og oppførselen hennes for øvrig om interessen er gjensidig.

Skrevet

Joa, men jeg snakket med en kompis om dette og han mente at hun prøvde å få kontroll over meg ved å la meg betale. Videre burde jeg være overlegen for at hun ikke skulle ta meg for en desperat person. Videre så har hun ikke akkuratb vist noen signaler som skulle tilsi at hu hadde fattet interesse. Kanskje jeg burde trekke meg mens leken er god. Er ikke deilig å bli såret for ørtende gang fordi min forelskelse var en ensidig prosess.

Men du fikk penger av henne etterpå?

Tror det kan være to ting:

1) Hun er veldig interessert i deg, og det var et stort skritt hun tok, da hun turte å spørre deg.

2) Hun bruker deg for å komme nærmere en av de andre guttene.

Men det finner du ut i kveld. :-)

Send henne et smil, og se om hun vil snakke med deg. Vær for all del hyggelig mot henne! Du virker ikke desperat for det, en Don Juan er hyggelig mot alle damer ;-)

Kos deg og prat med alle som er der, inkludert henne.

Og ikke bli full.

Skrevet

Men du fikk penger av henne etterpå?

Tror det kan være to ting:

1) Hun er veldig interessert i deg, og det var et stort skritt hun tok, da hun turte å spørre deg.

2) Hun bruker deg for å komme nærmere en av de andre guttene.

Men det finner du ut i kveld. :-)

Send henne et smil, og se om hun vil snakke med deg. Vær for all del hyggelig mot henne! Du virker ikke desperat for det, en Don Juan er hyggelig mot alle damer ;-)

Kos deg og prat med alle som er der, inkludert henne.

Og ikke bli full.

Jaha, det høres jo slettes ikke dumt ut da. Jeg tror at alt.2 er det som gjelder nå.

Skrevet

Ut fra det du forteller, høres det ut som om hun er interessert. Gå bort og prat med henne, se henne rett og direkte i øynene og snakk løst og ledig om alt og inenting. Jeg tror du vil se av uttrykket i hennes øyne og oppførselen hennes for øvrig om interessen er gjensidig.

Mulig jeg tar kjempefeil men hvordan skulle noen være interessert i meg?

Skrevet

Dersom du ikke er mann nok til engang å forsøke, da er du rimelig feig! Hva om hun er kjempeforelska i deg, men har fått dårlige råd av sine venninner - og nå går dere der da, og kikker på hverandre i smug, men ingen tar initiativ? Er ikke DET en tabbe, da?

Eh... forelsket i meg? En vits av de sjeldne.

Ikke at jeg har dårlig selvtillit men.....

Skrevet

Mulig jeg tar kjempefeil men hvordan skulle noen være interessert i meg?

Hvorfor ikke? Folk forelsker seg i alle mylige typer, så hvorfor ikke deg?

(Men nå begynner selvmedlidenheten og selvplagingen din å bli slitsom!)

Skrevet

Eh... forelsket i meg? En vits av de sjeldne.

Ikke at jeg har dårlig selvtillit men.....

neeeeeida, ikke dårlig selvtillit. Dersom du fortsetter å ignorere henne og oppføre deg som en stut, vil hun i alle fall miste interessen.

Du har selv ansvaret for ditt liv, og det er DIN jobb å ta tak i det. Slik som du feiger ut, vil du ikke oppleve mye - og bare DU kan gjøre noe med det!

Skrevet

Hvorfor ikke? Folk forelsker seg i alle mylige typer, så hvorfor ikke deg?

(Men nå begynner selvmedlidenheten og selvplagingen din å bli slitsom!)

Hehehehe, skjønner det godt men noen ting er bare for godt til å være sanne. Sånn som dette. Hvorfor får man slike følelser i tide og utide? Begynte på skolen og skulle liksom bli voksen ved å flytte hjemmefra og alt skulle komme med tiden. Men så kommer dette tullet før jeg hadde tenkt på det.

ÅÅÅ!

Skrevet

neeeeeida, ikke dårlig selvtillit. Dersom du fortsetter å ignorere henne og oppføre deg som en stut, vil hun i alle fall miste interessen.

Du har selv ansvaret for ditt liv, og det er DIN jobb å ta tak i det. Slik som du feiger ut, vil du ikke oppleve mye - og bare DU kan gjøre noe med det!

Joa, men det er så dumt siden jeg ikke vet hvor jef har henne. Plutseig er hu der og plutselig borte.

Skrevet

Jaha, det høres jo slettes ikke dumt ut da. Jeg tror at alt.2 er det som gjelder nå.

Hvorfor tror du det, da?

Men kanskje det er like greit med den innstillingen? Da kan du være kjempehyggelig, uten å virke desperat. Og er det noe som får folk interessert i deg, så er det akkurat det:-)

Også burde du ikke høre på han kompisen din. For alt han vet kan hun være veldig interessert i deg. Kan være hun er like "lukket" som deg, vet du, og da er det søren ikke lett for andre å vite hva dere tenker :-)

Skrevet

Joa, men det er så dumt siden jeg ikke vet hvor jef har henne. Plutseig er hu der og plutselig borte.

Noen sjanser må man ta i livet. Tror du det finnes et eneste menneske som aldri har dummet seg ut, aldri har blitt avvist og aldri har opplevd nedturer?

Det er ikke verdens undergang om hun ikke er interessert. Men du dauer ikke av å prøve deg litt fram.

Skrevet

Hm... denne kompisen min er faktisk 30 år så jeg vetn liksom ikke.

Ja, dette var jammen rart siden jeg ikke har erfaring med damer siden jeg ikke har vært venn/sammen med en jente på mange, mange år.

Igår kom hun bort dit jeg sto med gutta fra klassen. Jeg hadde før det sett på henne på avstand. Så hu kom bort til oss og jeg sa bare hei. Etter det ignorerte jeg henne helt. Hu kjente selvsagt noen av gutta. Etter en stund gikk hun. Og jeg må si at jeg fikk en deilig følelse i meg, skjønner ikke hvorfor.

Idag skal vi ha en klassefest og der kommer også hun.

Gjør jeg riktig? Eller oppfører jeg meg som en umodent ungdom?

Jeg hadde også før igår en følelse av at hu ignorerte meg. Kanskje trengte hu litt tid for seg selv.

Dette er rare greier siden det virker som om alle har forskjellige meninger om dette så dte blir vel til at jeg må selv finne ut av dete. Eller?

Jeg og er nesten 30 og er kvinne....

Menn har egntlig ikke peiling på kvinner i det hele tatt, og ja om du er intressert i henne så oppfører du deg nå som en genial drittsekk.... stakkars jente hun må da være totalt forvirret om hva du vil, makan til tvetydige signaler skal man leite lenge etter... kansje din sjanse her glippet... det hadde den iallefall om det var meg som hadde blitt behandlet på den måten!

Tror ikke kompisen din har så mye peil på damer nei... her han noen selv forresten?

Skrevet

Menn har egntlig ikke peiling på kvinner i det hele tatt, og ja om du er intressert i henne så oppfører du deg nå som en genial drittsekk.... stakkars jente hun må da være totalt forvirret om hva du vil, makan til tvetydige signaler skal man leite lenge etter... kansje din sjanse her glippet... det hadde den iallefall om det var meg som hadde blitt behandlet på den måten!

Tror ikke kompisen din har så mye peil på damer nei... her han noen selv forresten?

Hehehehe. Ja ja. Sjansen glapp nok den. Men når et annet menneske sender like utydelige signaler så blir det ikke lette for meg heller da.

Skrevet

Noen sjanser må man ta i livet. Tror du det finnes et eneste menneske som aldri har dummet seg ut, aldri har blitt avvist og aldri har opplevd nedturer?

Det er ikke verdens undergang om hun ikke er interessert. Men du dauer ikke av å prøve deg litt fram.

Hm... sant nok.

Man dauer ikke men blir veldig lei seg.

Skrevet

Hvorfor tror du det, da?

Men kanskje det er like greit med den innstillingen? Da kan du være kjempehyggelig, uten å virke desperat. Og er det noe som får folk interessert i deg, så er det akkurat det:-)

Også burde du ikke høre på han kompisen din. For alt han vet kan hun være veldig interessert i deg. Kan være hun er like "lukket" som deg, vet du, og da er det søren ikke lett for andre å vite hva dere tenker :-)

Men han er jo 30 år og virker som om han har peiling på mye. Han har ikke dame nå men dte kan jo være tilfeldig.

Skrevet

Men hvordan var jeg drittsekk?

Skrevet

Hm... sant nok.

Man dauer ikke men blir veldig lei seg.

Det er i motbakkene vi modnes. Du kan ikke og bør ikke beskytte deg mot nederlagene i livet.

Men for all del: Ta nå ikke nederlaget på forskudd. Gjør du det, vil du bombesikkert mislykkes. Selvmedlidenhet er ikke videre tiltrekkende.

Er det ikke deilig å være forelsket, da? Vondt og godt på samme tid?

Skrevet

Men hvordan var jeg drittsekk?

Nei men du har heller ikke turt å vise din interesse... åssen skulle hun da ta det?

Du har så vidt turt å prate med henne...

Vel etter at du har vært hyggelig og imøtekommende så var du plutselig avvisende og ikke hyggelig... bare pga av påvirkning av hva en kompis har sagt... du bør ha egne meninger!

Skrevet

Men han er jo 30 år og virker som om han har peiling på mye. Han har ikke dame nå men dte kan jo være tilfeldig.

Hvis han er 30 år, burde han ha skjønt av damer ikke er lette å skjønne seg på ;-) Litt fleipete sagt, men ikke la hans negative holdning stoppe deg fra å prøve i alle fall. Synes faktisk ikke han høres så klok ut, som gir deg råd du blir så satt ut av.

Og med å "prøve", mener jeg ikke mer enn å være hyggelig og se hvordan hun reagerer på det. Kanskje blir dere kjærester en dag, kanskje blir dere venner, eller dere blir bare vanlige klassekamerater.

Hva i all verden har du å tape? Du kan ikke leve resten av livet ditt uten å ta noen sjanser, da skjer det jo ingen ting!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...