Gå til innhold

Forelsket....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men du har heller ikke turt å vise din interesse... åssen skulle hun da ta det?

Du har så vidt turt å prate med henne...

Vel etter at du har vært hyggelig og imøtekommende så var du plutselig avvisende og ikke hyggelig... bare pga av påvirkning av hva en kompis har sagt... du bør ha egne meninger!

Men mange sier jo at kvinner tenner på drittsekker?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

10

• KaVa

5

• Babette

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men mange sier jo at kvinner tenner på drittsekker?

man behøver ikke være eller bli en fordi om....

Til syvende og sist om det du har fortalt her er sant, om det å bli såret og ikke ha noen form for kjærlighet, så syntes jeg du burde ha visst bedre...

Skrevet

Jo det er jo et av tegnene:)

Ta kontakt med henne du, om hun ikke er det du søker så går du bare rett videre!

Ja, nå har jeg gjort det. Sendt en sms til henne der jeg har spurt om hun være med på å finne på noe til helga.

Har ikke fått svar ennå og venter i spenning. Er forberedt på et nei og tar det ikke så tungt.

For tiden ser jeg meg selv i speilet og ser en kjekk og tøff mann på 24 år. Som er muskuløs (er det også) og som kler det korte håret han har i tillegg til den brune huden.

Får jeg ja så er det ren bonus, hvis ikke så overlever jeg som alle andre.

Skrevet

Ja, nå har jeg gjort det. Sendt en sms til henne der jeg har spurt om hun være med på å finne på noe til helga.

Har ikke fått svar ennå og venter i spenning. Er forberedt på et nei og tar det ikke så tungt.

For tiden ser jeg meg selv i speilet og ser en kjekk og tøff mann på 24 år. Som er muskuløs (er det også) og som kler det korte håret han har i tillegg til den brune huden.

Får jeg ja så er det ren bonus, hvis ikke så overlever jeg som alle andre.

Sånn... det er den rette innstillingen:)

Får ønske deg lykke til da:)

Skrevet

Sånn... det er den rette innstillingen:)

Får ønske deg lykke til da:)

Jeg skjønner ikke dette. Jeg er en hyggelig fyr, trener, ser grei ut og har gode holdninger. Hvorfor har jeg da ikke til nå fått meg en kjæreste? Mens en del av mine venner er direkte motbydelige drar damer hele tiden?

Jeg bor på et bofelleskap med 2 jenter og 1 gutt. Jeg har blitt ganske godt kjent med de og de liker meg godt. Jehg liker også dem og de er blitt gode venner av meg., Vi trener sammen og det der. Venninnen deres synes også at jeg er snill og hyggelig og at de skulle ønsket at flere gutter var som meg. Hva er da feilen? Jeg er 24 år nå og ikke i nærheten av å ha kjæreste. Jeg trener mye så jeg ser veltrent ut. Hva er feilen? Er det meg?

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette. Jeg er en hyggelig fyr, trener, ser grei ut og har gode holdninger. Hvorfor har jeg da ikke til nå fått meg en kjæreste? Mens en del av mine venner er direkte motbydelige drar damer hele tiden?

Jeg bor på et bofelleskap med 2 jenter og 1 gutt. Jeg har blitt ganske godt kjent med de og de liker meg godt. Jehg liker også dem og de er blitt gode venner av meg., Vi trener sammen og det der. Venninnen deres synes også at jeg er snill og hyggelig og at de skulle ønsket at flere gutter var som meg. Hva er da feilen? Jeg er 24 år nå og ikke i nærheten av å ha kjæreste. Jeg trener mye så jeg ser veltrent ut. Hva er feilen? Er det meg?

Jeg kjenner deg ikke, desverre... men kansje du er litt Despo... sorry uttrykket, men sånn "lukter" vi kvinnsa ganske fort!

Du burde ha en litt mere laidback holdning til dette med å få seg kjæreste!

Det kommer når det er din tid.

Det hjelper svært lite å ha en veltrent kropp, vist desperasjonen "lyser" ut av øynene dine... da skyr vi kvinnsa dere som pesten....

Det er akkurat det samme som skjer om et kvinnfolk er desperat!

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, desverre... men kansje du er litt Despo... sorry uttrykket, men sånn "lukter" vi kvinnsa ganske fort!

Du burde ha en litt mere laidback holdning til dette med å få seg kjæreste!

Det kommer når det er din tid.

Det hjelper svært lite å ha en veltrent kropp, vist desperasjonen "lyser" ut av øynene dine... da skyr vi kvinnsa dere som pesten....

Det er akkurat det samme som skjer om et kvinnfolk er desperat!

Hmm..... javel. Hører så ofte at man må være frempå og vise seg fram. Skjønner ikke noe jeg.

Skrevet

Hmm..... javel. Hører så ofte at man må være frempå og vise seg fram. Skjønner ikke noe jeg.

Ja men gjør du det da?

Du sier selv at du har store problemer med å ta kontakt med jenter... og når du først tørr så oppfører du deg som en fjortiss...

Ikke rart de skygger banen da!

Dessuten så hvorfor ikke be på cafè isteden for ut å jogge...(Viser til et annet innlegg) aldri i verden om noen av de jeg kjenner hadde giddet det!

Be heller på Kino eller no, slik hun skjønner at du er intr... ellers kommer du absolutt ingen vei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...