Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist og tragisk!

Sitter igjen med frysninger etter å ha lest det.

Jeg er en av de "heldige" som overlevde feilbehandling i -96.

Ingen av legene trodde jeg kom til å overleve turen med ambulanseflyet til RH den gang.

Dette var også Rogaland sykehus,men den ene legen som var innvolvert har hjulpet meg utrolig mye i ettertid...

Til og med i retten mot NPE.

Føler med de etterlatte!

Gjest Pricilla
Skrevet

Grusomt! De burde kanskje undersøke pasienten ordentlig før de setter noen i bås. Synes ikke synd på legene i denne situasjoenen. Men gutten som mistet sjansen til å leve et fullverdig liv og ikke minst foreldrene!

Tragisk!

Gjest teatrika
Skrevet

Det jeg reagerte på i denne saken er at hjerneblødning ved inntak av amfetamin har en sammenheng. Så selv om de så "avskrev" pasienten som rusmisbruker, så var det likevel stor sjans for at det var hjerneblødning. Håper denne familien får en kjempeerstatning (ikke for at penger hjelper, men at man får satt noen til ansvar) og at legene som var involvert, og ikke gjorde noe får sparken!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...