Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en kilometer fra her , men til ca. 250 kvm. større plass!

Gleder meg som en unge , og endelig er jeg ferdig med å pakke ned alt,huset er ferdigstilt og mannen min synes det ser kjempebra ut ;o)

Det har vært spennende fordi jeg har fått alt ansvar alene når det gjelder bestilling/uttak av fliser,parkett,kjøkken,baderoms-utstyr,punkter(ops, det ble over 30 spotter)fargene i huset,alle de nye møblene,peisene , etc.

Men endelig er DET over!

Nå håper jeg bare at leiligheten her snart blir solgt.

Har hatt 12 visninger uten et eneste bud :(

Så fra onsdag av er ikke på nett før om en 3 ukers tid.

Var litt sen med bestilling av montør hos telenor...

Ha det bra alle sammen!

Hilsen

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

18

• serendipity

5

• libra

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Åh, du er så heldig! Håper det blir min tur en gang :-) Nyt alt nå, ikke stress med leiligheten, den får dere solgt. Dere har ikke for høy prisantydning, da?

Skrevet

Med 12 visninger og ingen bud er det kanskje en ide å sette ned prisen?

Lykke til med flytting og salg! :o) *Klem*

Skrevet

Åh, du er så heldig! Håper det blir min tur en gang :-) Nyt alt nå, ikke stress med leiligheten, den får dere solgt. Dere har ikke for høy prisantydning, da?

Takk mil ;o)

Kan hende prisantydningen er for høy,men megleren mener ikke det og sier vi må ha is i magen.

Det har jo heller ikke vært den letteste tiden å selge på så....

Den går nok til slutt.

Skrevet

Med 12 visninger og ingen bud er det kanskje en ide å sette ned prisen?

Lykke til med flytting og salg! :o) *Klem*

Takk ;o)

Joda , er enig jeg,men megleren mener ikke at prisen er forhøy og at det kommer til å bli bedre nå etter sommeren.

På alle de visningene er det kun 7 stk. som har møtt opp....

Vi får se.

Trives dere i den nye leiligheten?

*returklems*

Skrevet

Takk ;o)

Joda , er enig jeg,men megleren mener ikke at prisen er forhøy og at det kommer til å bli bedre nå etter sommeren.

På alle de visningene er det kun 7 stk. som har møtt opp....

Vi får se.

Trives dere i den nye leiligheten?

*returklems*

Ny og ny - har bodd her i 8 mnd nå jo! :o) Stortrives! Trives så godt at jeg slett ikke har lyst til å flytte, noe jeg vel må iløpet av noen år, blir trangt for ungene å dele rom når de vokser seg til.

mil1365380270
Skrevet

Takk mil ;o)

Kan hende prisantydningen er for høy,men megleren mener ikke det og sier vi må ha is i magen.

Det har jo heller ikke vært den letteste tiden å selge på så....

Den går nok til slutt.

Det gjør det helt sikkert :-)

Skrevet

Ny og ny - har bodd her i 8 mnd nå jo! :o) Stortrives! Trives så godt at jeg slett ikke har lyst til å flytte, noe jeg vel må iløpet av noen år, blir trangt for ungene å dele rom når de vokser seg til.

Ja tiden flyr og jeg har ikke hatt så mye tid til å være på nettet i det siste ;o)

Godt dere trives.

Joda,ungene trenger etterhvert sine egne rom.

Her har de to eldste delt frem til nå.

De har aldri klaget på det(tross de er 11 og snart 13 år),men ser de gleder seg nå.

Guttungen har malt rommet sitt i en sølvfarge og datteren min svampet rommet i hvitt og svart ;o)

Maleren holdt på å grine da han så resulatet ;o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Så fint! Håper alt går som det skal i den nye leiligheten/hus? da.. Og at dere får solgt fort.

Skrevet

Heldiggris! Det er tre måneder siden vi flytta inn i "nytt" hus (mener å huske at vi fikk tilslaget noenlunde samtidig som dere), men vi pusser opp hele greia selv på fritida så det er leeeeenge til det begynner å ligne på et normalt hjem!

Håper dere får solgt snart, trodde ikke boligmarkedet var så håpløst???

Skrevet

Så fint! Håper alt går som det skal i den nye leiligheten/hus? da.. Og at dere får solgt fort.

Takk ;o)

Vi flytter fra 100 kvm. leilighet til 345 kvm. hus.

Du kan tenke deg hvor trangt vi har hatt det da ,med 4 unger!

Så nå får de endelig hvert sitt soverrom.

Vi får nok solgt til slutt ;o)

Skrevet

Heldiggris! Det er tre måneder siden vi flytta inn i "nytt" hus (mener å huske at vi fikk tilslaget noenlunde samtidig som dere), men vi pusser opp hele greia selv på fritida så det er leeeeenge til det begynner å ligne på et normalt hjem!

Håper dere får solgt snart, trodde ikke boligmarkedet var så håpløst???

Kjøpte dere et oppusningsobjekt da?

Kjekt å gjøre tingene selv også ; men her jobber mannen så mye at da tror jeg vi aldri hadde blitt ferdig ;o)

Tror nok at vi kommer til å få solgt nå når sommeren er over.

*krysser fingrene*

Skrevet

Kjøpte dere et oppusningsobjekt da?

Kjekt å gjøre tingene selv også ; men her jobber mannen så mye at da tror jeg vi aldri hadde blitt ferdig ;o)

Tror nok at vi kommer til å få solgt nå når sommeren er over.

*krysser fingrene*

Vi kjøpte et oppussingsobjekt, ja, så vi var fullstendig klar over hva vi gikk til.

Det blir flott når det blir ferdig, men nå går vi inn i vår fjerde måned uten kjøkken - er lei micromat og restaurantmat!

Skrevet

Vi kjøpte et oppussingsobjekt, ja, så vi var fullstendig klar over hva vi gikk til.

Det blir flott når det blir ferdig, men nå går vi inn i vår fjerde måned uten kjøkken - er lei micromat og restaurantmat!

Det kan jeg tenke meg ;o)

Men dere tjener vel en del på å gjøre det selv også?!

Samt at dere får det _akkurat_ slik dere vil ha det.

Lykke til videre!

Skrevet

Dere får ha det fortreffelig de neste ukene med utpakking og rydding. Tebnker nok det blir stas ja.

Skrevet

Det kan jeg tenke meg ;o)

Men dere tjener vel en del på å gjøre det selv også?!

Samt at dere får det _akkurat_ slik dere vil ha det.

Lykke til videre!

Joda, vi får det nøyaktig slik vi vil ha det, og siden vi til og med river opp gulv og røsker ned rør og el-anlegg får vi forhåpentligvis ikke noen overraskelser seinere!

Det er herlig med mer plass også, vi hadde nok ikke hatt råd til å kjøpe huset ferdig rehabilitert, men det går nok noen tusen timer med før vi er i mål - godt å ha noe å gjøre i fritida :-)

Skrevet

Gratulerer så masse. Jeg musunner dere ikke selve flyttingen, men et nytt hus med god plass.

Skrevet

Dere får ha det fortreffelig de neste ukene med utpakking og rydding. Tebnker nok det blir stas ja.

Takk skal du ha sigga ;o)

Det blir bare gøy med utpakkinga i forhold til pakking,vasking og rydding her....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...