vin Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Gratulerer så masse. Jeg musunner dere ikke selve flyttingen, men et nytt hus med god plass. Takk fresja ;o) Faktisk gleder jeg meg til å pakke ut og dille,dalle... Flyttefolk har heldigvis mannen min ordnet! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer, vin! Blir nok artig med alt det nye ;-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hei Vin. Gratulere med nytt hus og lykke til. Jeg kjøpte meg hus i dag også :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Så morsomt da, vin! Tenkte faktisk på deg i går at det var lenge siden jeg ahdde sett nicket ditt her. Er det tegn på at jeg har vært for myepå DOL de siste par åra, kanskje? ;o) Håper dere får solgt snart også. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Håper dere får nok hjelp til flyttinga og lykke til med det nye huset. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hei Vin. Gratulere med nytt hus og lykke til. Jeg kjøpte meg hus i dag også :-) Fikk du kjøpt det? Bra ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Lykke til med flyttingen! Spennende.. Skriv hvordan det går i nytt hus når du er på nett igjen! 0 Siter
serendipity Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja tiden flyr og jeg har ikke hatt så mye tid til å være på nettet i det siste ;o) Godt dere trives. Joda,ungene trenger etterhvert sine egne rom. Her har de to eldste delt frem til nå. De har aldri klaget på det(tross de er 11 og snart 13 år),men ser de gleder seg nå. Guttungen har malt rommet sitt i en sølvfarge og datteren min svampet rommet i hvitt og svart ;o) Maleren holdt på å grine da han så resulatet ;o) He he... 0 Siter
serendipity Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer!! Så deilig.. Har sett litt lite til deg her i det siste, men du har vel hatt nok å styre med da tenker jeg.. Husker vi flyttet inn i helt nytt hud for noen år siden, DET var stas det...Lykke til! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer med nytt og flott hus! Håper det blir bud på leiligheten snart, også Det _er_ herlig å flytte til større plass 0 Siter
tiliti Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer!! Så deilig.. Har sett litt lite til deg her i det siste, men du har vel hatt nok å styre med da tenker jeg.. Husker vi flyttet inn i helt nytt hud for noen år siden, DET var stas det...Lykke til! Æsj, flyttet du inn i en helt ny hud? :-)) 0 Siter
serendipity Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Æsj, flyttet du inn i en helt ny hud? :-)) Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt en som var 15 år yngre ja ;-) He he... 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Gratulerer med nytt og flott hus! Håper det blir bud på leiligheten snart, også Det _er_ herlig å flytte til større plass Takk amber sun ;o) Ja vi gleder oss alle sammen til å få bedre plass! 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Gratulerer!! Så deilig.. Har sett litt lite til deg her i det siste, men du har vel hatt nok å styre med da tenker jeg.. Husker vi flyttet inn i helt nytt hud for noen år siden, DET var stas det...Lykke til! Takk serendipity ! Koslig at noen legger merke til at jeg har vært "borte" ;o) Ja vi gleder oss skikkelig til å få bedre plass. 4 unger,2voksne,1hund,1katt,1rotte og en haug med pinnedyr på 100 kvm. er ikke så mye... 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Lykke til med flyttingen! Spennende.. Skriv hvordan det går i nytt hus når du er på nett igjen! Takk hare;o) Dukker nok opp om en liten måned igjen ja.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Takk hare;o) Dukker nok opp om en liten måned igjen ja.... 0 Siter
serendipity Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Takk serendipity ! Koslig at noen legger merke til at jeg har vært "borte" ;o) Ja vi gleder oss skikkelig til å få bedre plass. 4 unger,2voksne,1hund,1katt,1rotte og en haug med pinnedyr på 100 kvm. er ikke så mye... Oj.... Du er sikkert en rolig og sindig person. For meg hadde det tippet med alt "det" i hus :-) 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Håper dere får nok hjelp til flyttinga og lykke til med det nye huset. Takk Dorthe ;o) Selve pakkingen og vaskingen tar jeg meg av.Begynte for lenge siden. Men heldigvis så har mannen ordnet flyttefolk... 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Oj.... Du er sikkert en rolig og sindig person. For meg hadde det tippet med alt "det" i hus :-) Tja,det var det da ;o) Jeg liker å ha noen rundt meg til enhver tid i alle fall....også synes ungene det er gøy med dyr. Men plassmangel har det vært. 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Så morsomt da, vin! Tenkte faktisk på deg i går at det var lenge siden jeg ahdde sett nicket ditt her. Er det tegn på at jeg har vært for myepå DOL de siste par åra, kanskje? ;o) Håper dere får solgt snart også. ) Takk mariaflyfly ! Skikkelig koslig at noen legger merke til mitt fravær da ;o) Jeg dukker nok opp igjen. Vi får nok solgt ;til slutt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.