vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Hei Vin. Gratulere med nytt hus og lykke til. Jeg kjøpte meg hus i dag også :-) Tusen takk og gratulerer så mye selv ;o) Lykke til! 0 Siter
serendipity Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Tja,det var det da ;o) Jeg liker å ha noen rundt meg til enhver tid i alle fall....også synes ungene det er gøy med dyr. Men plassmangel har det vært. Skjønenr odt at du gleder deg til større plass da ja. Disse pinnedyrene. Jeg har sett sånne for lenge siden, men har du en link så jeg kan se på litt nærthold? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Takk Dorthe ;o) Selve pakkingen og vaskingen tar jeg meg av.Begynte for lenge siden. Men heldigvis så har mannen ordnet flyttefolk... Å det er masse jobb, så lykke til ) 0 Siter
vin Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Gratulerer, vin! Blir nok artig med alt det nye ;-) Takk rusle ;o) Ja det var en del ting og tang som trengte å byttes ut.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.