Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt mensen siden jeg var 13 år gammel, og har bestandig hatt litt store blødninger. Ikke så veldig, men nok til at jeg har måttet bytte tampong hver tredje time de første tre dagene. Jeg har dessuten aldri hatt noen smerter under menstruasjonen tidligere.

De siste fire-fem månedene har det imidlertid forandret seg. Jeg har vondt i magen, kramper, den første dagen. Dessuten er blødningene bitte små. Kan bruke ett string bind hele dagen de første tre dagene, og så bare et truseinnlegg. Hvorfor er blødningene plutselig blitt så små??

Jeg er 20 år gammel, og har brukt p-piller i tre år.

Skrevet

Byttet p-pillemerke? Hvis du ikke har det så er det kanskje en ide å stikke til legen for en sjekk?

Skrevet

Jeg har det også sånn....hvis det er en trøst...

Skrevet

Jeg har det også sånn....hvis det er en trøst...

Hvordan da mener du? At du nesten ikke har mensen lenger (jeg hadde bare tre dager med truseinnlegg denne gangen..før hadde jeg bestandig en uke og måtte skifte tampong og bind mange ganger om dagen)? Og har du også plutselig fått vondt?

Mine venninner har bestandig vært så misunnlige fordi jeg aldri har merket noe til mensen (bortsett fra at det blør da selvfølgelig). Men nå har jeg plutselig fått skikkelige kramper nederst i magen, har hatt det alle de tre dagene mensen varte. Sykt! Slik har det vært de 3-4 siste menstruasjonene også.

Har imidlertid bestilt meg legetime, så neste onsdag skal jeg få sjekket ut hva det er..kan godt si fra etterpå, hvis du lurer? =)

Skrevet

Hvordan da mener du? At du nesten ikke har mensen lenger (jeg hadde bare tre dager med truseinnlegg denne gangen..før hadde jeg bestandig en uke og måtte skifte tampong og bind mange ganger om dagen)? Og har du også plutselig fått vondt?

Mine venninner har bestandig vært så misunnlige fordi jeg aldri har merket noe til mensen (bortsett fra at det blør da selvfølgelig). Men nå har jeg plutselig fått skikkelige kramper nederst i magen, har hatt det alle de tre dagene mensen varte. Sykt! Slik har det vært de 3-4 siste menstruasjonene også.

Har imidlertid bestilt meg legetime, så neste onsdag skal jeg få sjekket ut hva det er..kan godt si fra etterpå, hvis du lurer? =)

Hei

Ja, det er noe lignende det, ja. Men bare annenhver gang omtrent. Og ja, jeg er litt bekymret.

Så hvordan gikk det? Hva sa legen?

Skrevet

Hei

Ja, det er noe lignende det, ja. Men bare annenhver gang omtrent. Og ja, jeg er litt bekymret.

Så hvordan gikk det? Hva sa legen?

Fastlegen visste ikke, så jeg fikk beskjed om å dra til en spesialist i gynekologi. Jeg regner med noen måneders ventetid, for å si det sånn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...