Gå til innhold

Jeg vil ha vekk sms tjeneste på nokia`n min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt?

Har en Nokia 3200.

Når det er tippeliga så får jeg sms hver gang det blir scoring i kampen til mitt favorittlag.

Dette kommer fra Inpoc,jeg har ikke bestilt det,det var der da jeg kjøpte tlf på rimi.

Er dette gratis?

Hva gjør jeg for å få dette vekk?

Skrevet

Denne tjenesten MÅ bestilles, og du får den så lenge du ikke avbestiller. Ja, det koster penger.

Skrevet

Denne tjenesten MÅ bestilles, og du får den så lenge du ikke avbestiller. Ja, det koster penger.

Men da må det være butikken eller nokia? som har bestilt dette på mobilen da?

Jeg har ikke bestilt dette.

Gjest this is a signature
Skrevet

Send STOPP til det nr. du får sms fra

Skrevet

Send STOPP til det nr. du får sms fra

Jeg fant ut at det måtte stå

Stopp vg alarm. Den ble godkjent så nå får jeg vente til neste kamp å se om mobilen holder kj...

Skrevet

Det er nok forrige eier av nummeret som bestilte det, og det er en diskusjon på gang nå om telenor har lang nok karantenetid på nr som blir sagt opp.

Du kan sikkert sende en klage et sted når du får regninga på det...

Skrevet

Det er nok forrige eier av nummeret som bestilte det, og det er en diskusjon på gang nå om telenor har lang nok karantenetid på nr som blir sagt opp.

Får ikke regning da jeg har kontantkort.

Du minnet meg på det,når du sier dette for jeg har også lest det en eller annen plass.

Tror jeg har fått det bort nå skal ihvertfall vente til neste tippeligarunde å se.

Pussig at den gamle eier av nummeret liker samme fotballag som meg.

Skrevet

De har ikke lang karantene tid... jeg blir til stadighet oppringt av personer som ikke snakker norsk på mitt nye nr... de beklager legger på og ringer opp igjen....fordi de tror de har trykket feil, menst jeg prøver å forklare at muhjabba eller hve han het ikke har dette nr lenger! jeg er lei faktisk!!!

Skrevet

De har ikke lang karantene tid... jeg blir til stadighet oppringt av personer som ikke snakker norsk på mitt nye nr... de beklager legger på og ringer opp igjen....fordi de tror de har trykket feil, menst jeg prøver å forklare at muhjabba eller hve han het ikke har dette nr lenger! jeg er lei faktisk!!!

Jeg ble oppringt fra en bilforretning e.l fra Oslo.

Jo da,jeg hadde ikke kommet tilbake med hengeren jeg hadde lånt.Hvis jeg ikke gjorde det nå så måtte jeg betale for den.

Jeg sa jeg ikke hadde lånt noen henger. "ja er ikke ditt nr *** ** *** da??

"Jo da" svarte jeg "men jeg har ikke lånt noen henger fra dere,ikke har jeg hatt interesse av det heller,da jeg bor i trøndelag og heller ikke har førerkort!"

Tror han skjønte det for han la på røret.

Skrevet

"De har ikke lang karantene tid"

Det er nettopp det som er mitt poeng.

skorpionfisken
Skrevet

Får ikke regning da jeg har kontantkort.

Du minnet meg på det,når du sier dette for jeg har også lest det en eller annen plass.

Tror jeg har fått det bort nå skal ihvertfall vente til neste tippeligarunde å se.

Pussig at den gamle eier av nummeret liker samme fotballag som meg.

Da bør du be om utskrift av hva som er tappet fra kontantkortet ditt. De meldingene tapper kortet for penger. Det skal du jo ha tilbake når du ikke har bestilt tjenesten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...