lille, store, redde meg Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hvor laster du ned kaza light? Jeg finner bare kaza gold og det koster penger. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 http://www.itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=130 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 http://www.itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=130 takker! men jeg har ikke funnet helt ut av det enda.. Er det noen som vet hvordan en brenner album på f.eks. to timer? Hvordan en får spor og deler det opp? 0 Siter
tiliti Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 takker! men jeg har ikke funnet helt ut av det enda.. Er det noen som vet hvordan en brenner album på f.eks. to timer? Hvordan en får spor og deler det opp? Er alt i en lydfil? I så fall må det splittes av et program .. litt forskjellig avhengig av hvilken filtype det er. Men vanligvis får man jo bare lastet ned en og en sang. Omgjøring til spillbart på vanlig stereoanlegg tar brennerprogrammet seg av om man velger "audio-cd" 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Er alt i en lydfil? I så fall må det splittes av et program .. litt forskjellig avhengig av hvilken filtype det er. Men vanligvis får man jo bare lastet ned en og en sang. Omgjøring til spillbart på vanlig stereoanlegg tar brennerprogrammet seg av om man velger "audio-cd" Ja, jeg har jo brent cder. Det er bare det at jeg har lastet ned noen hele album som jeg ikke får brent over på cd fordi de ikke er oppdelt. Nei, du kan laste ned hele album. 0 Siter
tiliti Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Ja, jeg har jo brent cder. Det er bare det at jeg har lastet ned noen hele album som jeg ikke får brent over på cd fordi de ikke er oppdelt. Nei, du kan laste ned hele album. Ja, vet man kan, men det er jo ikke det vanligste. Men det finnes programmer for oppdeling av mp3-filer. Bare å søke etter mp3 splitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.