Gå til innhold

kazza light

lille, store, redde meg

Anbefalte innlegg

lille, store, redde meg
Skrevet

Hvor laster du ned kaza light?

Jeg finner bare kaza gold og det koster penger.

Skrevet

takker! men jeg har ikke funnet helt ut av det enda..

Er det noen som vet hvordan en brenner album på f.eks. to timer?

Hvordan en får spor og deler det opp?

Er alt i en lydfil?

I så fall må det splittes av et program .. litt forskjellig avhengig av hvilken filtype det er.

Men vanligvis får man jo bare lastet ned en og en sang.

Omgjøring til spillbart på vanlig stereoanlegg tar brennerprogrammet seg av om man velger "audio-cd"

lille, store, redde meg
Skrevet

Er alt i en lydfil?

I så fall må det splittes av et program .. litt forskjellig avhengig av hvilken filtype det er.

Men vanligvis får man jo bare lastet ned en og en sang.

Omgjøring til spillbart på vanlig stereoanlegg tar brennerprogrammet seg av om man velger "audio-cd"

Ja, jeg har jo brent cder. Det er bare det at jeg har lastet ned noen hele album som jeg ikke får brent over på cd fordi de ikke er oppdelt.

Nei, du kan laste ned hele album.

Skrevet

Ja, jeg har jo brent cder. Det er bare det at jeg har lastet ned noen hele album som jeg ikke får brent over på cd fordi de ikke er oppdelt.

Nei, du kan laste ned hele album.

Ja, vet man kan, men det er jo ikke det vanligste.

Men det finnes programmer for oppdeling av mp3-filer.

Bare å søke etter mp3 splitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...