Gå til innhold

Disse hels.... folka på trygdekontoret.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har de en sånn bonusordning der den pengepotten de har "slept å betale" ut til folket, fordet de ikke orker å krangle med dem, blir delt seg imellom?? Skulle nesten tro det så inni hampen treige de er der. Får ikke penger som jeg vet at jeg har rett på. Det er så innmari surt og gjør meg så forbanna.

Skrevet

De må vel ha et argument i mot, med referanse til regelverket, hvis du mener du har rett på pengene?

Skrevet

De må vel ha et argument i mot, med referanse til regelverket, hvis du mener du har rett på pengene?

Har ikke fått skriftlig vedtak.

Gjest this is a signature
Skrevet

Ting tar tid ja, enig med deg der...

Skrevet

Her har vi også hatt en krangel med trygdekontoret i dag.

Det manglet ca 6000 kroner på utbetalingen før helga.

Det ordnet seg til slutt og penger er på vei.

Ganske unødvendig krangel var det.

Skrevet

Her har vi også hatt en krangel med trygdekontoret i dag.

Det manglet ca 6000 kroner på utbetalingen før helga.

Det ordnet seg til slutt og penger er på vei.

Ganske unødvendig krangel var det.

ja, det er så typisk at det må krangles om alt. Sliten av det nå.

men det viser seg åvære litt rot fra kommunen sin side også, så i min sak er de litt tilgitt....mnen bare litt.

har de ikke opplysningsplikt??

Skrevet

ja, det er så typisk at det må krangles om alt. Sliten av det nå.

men det viser seg åvære litt rot fra kommunen sin side også, så i min sak er de litt tilgitt....mnen bare litt.

har de ikke opplysningsplikt??

Det er faktisk slik at de ikke har opplysningsplikt, ja. Det er jo helt sykt, men når man har rett på noe, så skal man faktisk ha greie på det selv og finne ut av ting selv.

De må svare hvis de blir spurt, men de har ikke engang lov til å si noe uten å bli spurt først.

Husker jeg hadde noe greier der engang jeg også, og da sjekket jeg det opp. Og da fikk jeg vite det.

Har hatt en sak med AETAT nå, jeg. De (maskin som gjør det...) hadde gjort en tabbe mht utregninger og jeg måtte ordne opp i det - det var min plikt.

Skrevet

Det er absurd at man så og si må være jurist for å få det man har rett på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...