sigga Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 ...har de en sånn bonusordning der den pengepotten de har "slept å betale" ut til folket, fordet de ikke orker å krangle med dem, blir delt seg imellom?? Skulle nesten tro det så inni hampen treige de er der. Får ikke penger som jeg vet at jeg har rett på. Det er så innmari surt og gjør meg så forbanna. 0 Siter
Gjest erwina Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 De må vel ha et argument i mot, med referanse til regelverket, hvis du mener du har rett på pengene? 0 Siter
sigga Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 De må vel ha et argument i mot, med referanse til regelverket, hvis du mener du har rett på pengene? Har ikke fått skriftlig vedtak. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ting tar tid ja, enig med deg der... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Her har vi også hatt en krangel med trygdekontoret i dag. Det manglet ca 6000 kroner på utbetalingen før helga. Det ordnet seg til slutt og penger er på vei. Ganske unødvendig krangel var det. 0 Siter
sigga Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Her har vi også hatt en krangel med trygdekontoret i dag. Det manglet ca 6000 kroner på utbetalingen før helga. Det ordnet seg til slutt og penger er på vei. Ganske unødvendig krangel var det. ja, det er så typisk at det må krangles om alt. Sliten av det nå. men det viser seg åvære litt rot fra kommunen sin side også, så i min sak er de litt tilgitt....mnen bare litt. har de ikke opplysningsplikt?? 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 ja, det er så typisk at det må krangles om alt. Sliten av det nå. men det viser seg åvære litt rot fra kommunen sin side også, så i min sak er de litt tilgitt....mnen bare litt. har de ikke opplysningsplikt?? Det er faktisk slik at de ikke har opplysningsplikt, ja. Det er jo helt sykt, men når man har rett på noe, så skal man faktisk ha greie på det selv og finne ut av ting selv. De må svare hvis de blir spurt, men de har ikke engang lov til å si noe uten å bli spurt først. Husker jeg hadde noe greier der engang jeg også, og da sjekket jeg det opp. Og da fikk jeg vite det. Har hatt en sak med AETAT nå, jeg. De (maskin som gjør det...) hadde gjort en tabbe mht utregninger og jeg måtte ordne opp i det - det var min plikt. 0 Siter
soleil Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 De må vel ha et argument i mot, med referanse til regelverket, hvis du mener du har rett på pengene? Det er absurd at man så og si må være jurist for å få det man har rett på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.