Gå til innhold

OL er over jippi!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

: ) OL er over folkens!!!

Jippiiiii!!!!!

Jeg fulgte med på avslutning seremonien og var imponert.

Endelig normale tv kvelder på NRK1...

Skrevet

Vel, jeg fulgte med på mye av det som har vært på TV de siste 2 ukene,- men avslutningsseremonien fikk jeg ikke med meg.

Har ikke savnet det vanlige NRK så veldig,- er glad i sport på TV jeg...

Skrevet

Jeg gleder meg over våre 5 gull + 1 bronse, og ser fram til VINTER-OL.

Har ikke sett så mye utenom de øvelser hvor Norge har hatt deltakere. Under Vinter-OL sitter jeg pal, med mindre jeg er på jobb da.

Ser forresten fram til "De svakeste ledd" på NRK1 i kveld.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

har det vært OL? ...åja, det var der siren sundby vant, ja.....

:)

fei1365380229
Skrevet

OL tider er for meg sånn nogenlunde tv-frie kvelder. Men noen ganger kan det være greit å bare ha noe i bakgrunn som man ikke trenger å se på.

Visste faktisk ikke at OL var ferdig nå, det gikk da fort. Var på TV fri hytte i helgen.

Ble veldig glad når jeg leste i avisen at han spydkasteren vant da, han syns jeg var litt kul. Men egentlig så interesserer det meg ikke noe særlig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Har ikke sett tv på et par uker jeg! :)

godt å høre at jeg ikke er den eneste her..

Skrevet

Ja godt at det er over!

Endelig begynner Farmen,Robinson,bondekjærligheten? og kanskje 71grader nord også?

Skrevet

Vel, jeg fulgte med på mye av det som har vært på TV de siste 2 ukene,- men avslutningsseremonien fikk jeg ikke med meg.

Har ikke savnet det vanlige NRK så veldig,- er glad i sport på TV jeg...

Du skulle sett avslutningen med både Marinella og Parios som opptrådte. Du gikk glipp av noe ;o)

Skrevet

Jippi...endelig normale tv-kvelder igjen!

Og ikke minst, lørdags morgenbarnetv på nrk også...

Skrevet

Jeg har ikke sett mye på OL, men planla å se i kveld :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...