Gjest keila3 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 : ) OL er over folkens!!! Jippiiiii!!!!! Jeg fulgte med på avslutning seremonien og var imponert. Endelig normale tv kvelder på NRK1... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Vel, jeg fulgte med på mye av det som har vært på TV de siste 2 ukene,- men avslutningsseremonien fikk jeg ikke med meg. Har ikke savnet det vanlige NRK så veldig,- er glad i sport på TV jeg... 0 Siter
fresja Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg gleder meg over våre 5 gull + 1 bronse, og ser fram til VINTER-OL. Har ikke sett så mye utenom de øvelser hvor Norge har hatt deltakere. Under Vinter-OL sitter jeg pal, med mindre jeg er på jobb da. Ser forresten fram til "De svakeste ledd" på NRK1 i kveld. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 har det vært OL? ...åja, det var der siren sundby vant, ja..... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 OL tider er for meg sånn nogenlunde tv-frie kvelder. Men noen ganger kan det være greit å bare ha noe i bakgrunn som man ikke trenger å se på. Visste faktisk ikke at OL var ferdig nå, det gikk da fort. Var på TV fri hytte i helgen. Ble veldig glad når jeg leste i avisen at han spydkasteren vant da, han syns jeg var litt kul. Men egentlig så interesserer det meg ikke noe særlig. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Har ikke sett tv på et par uker jeg! godt å høre at jeg ikke er den eneste her.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja godt at det er over! Endelig begynner Farmen,Robinson,bondekjærligheten? og kanskje 71grader nord også? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Vel, jeg fulgte med på mye av det som har vært på TV de siste 2 ukene,- men avslutningsseremonien fikk jeg ikke med meg. Har ikke savnet det vanlige NRK så veldig,- er glad i sport på TV jeg... Du skulle sett avslutningen med både Marinella og Parios som opptrådte. Du gikk glipp av noe ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jippi...endelig normale tv-kvelder igjen! Og ikke minst, lørdags morgenbarnetv på nrk også... 0 Siter
favn Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg har ikke sett mye på OL, men planla å se i kveld :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.