Gjest har kjøpt kjøleskap Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 .... selv om kjøleskapet har ismaskin (som noen her mente). Enkelt å ordne selv. 0 Siter
tiliti Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Kult, åssen kjøleskap ble det? Er det kult med isbiter? :-) *vil ha* 0 Siter
Gjest har kjøpt kjøleskap Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Kult, åssen kjøleskap ble det? Er det kult med isbiter? :-) *vil ha* Det er kjempebra! (Sparte lenge, for det koster jo litt.) Du kan velge mellom isbiter/knust is (en av delene). Du kan også få kaldt, renset vann. Så kjøleskapet har en frysedel og en kjøleskap del med god plass. To skuffer til frukt og grønt! Kjempefornøyd, godt med plass. Og så drikker vi mer vann og mindre brus.. Samsung merke, hvitt. Stål ser flott ut, men det koster noen tusen mer. Og det kommer så lett merker på det, og jeg orker ikke vaske kjøleskapsdøren hver dag.. 0 Siter
tiliti Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Det er kjempebra! (Sparte lenge, for det koster jo litt.) Du kan velge mellom isbiter/knust is (en av delene). Du kan også få kaldt, renset vann. Så kjøleskapet har en frysedel og en kjøleskap del med god plass. To skuffer til frukt og grønt! Kjempefornøyd, godt med plass. Og så drikker vi mer vann og mindre brus.. Samsung merke, hvitt. Stål ser flott ut, men det koster noen tusen mer. Og det kommer så lett merker på det, og jeg orker ikke vaske kjøleskapsdøren hver dag.. Ja, stål hadde vært fullstendig utelukket for meg også pga flekkene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.