poke Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Har kjøpt et gammelt lite hus vi skal bruke som hytte. Trenger en kolossal oppussing.Kan nesten ikke vente, synes slike ting er helt topp.Har de fleste planer klare, men er usikker på et rom.Er det noen her som gidder "hjelpe" meg? Det er 2 små stuer slik det var i gamle hus.Den ene stuen har et bittelite"kammers" der det nå står en seng.Dette lille rommet er midt inne huset, altså ingen vinduer etc.Nå lurer jeg på hva jeg evt kan "lage" ut av dette rommet.Har litt lyst til og ha det slik, veldig sjarmerende.Hvis jeg ikke kommer på noe mer spennende blir det nok et slags lekerom for minsten. Veldig takknemlig for tips! 0 Siter
Gjest noen forslag Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Lekerom er da en god idé! Ellers kan det jo være leserom/kontor; sett inn bokhylle og godstol, evt. skrivebord. Tv-rom? Hobbyrom? Ville absolutt beholdt rommet som det er!! (Så i Will and Grace her en dag at han ville ha et pakke-inn-gaver rom... fint før jul og så visste han hvor tapen og saksa var!) 0 Siter
poke Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Lekerom er da en god idé! Ellers kan det jo være leserom/kontor; sett inn bokhylle og godstol, evt. skrivebord. Tv-rom? Hobbyrom? Ville absolutt beholdt rommet som det er!! (Så i Will and Grace her en dag at han ville ha et pakke-inn-gaver rom... fint før jul og så visste han hvor tapen og saksa var!) Takk for gode tips. Ja, jeg har lyst og beholde det.Sjarmerende... Ikke så dumt med arbeidsrom. Bokhyller etc. Det kan jo også kombineres med lekerom... Hm... Får tenke videre på dette. Takk igjen! 0 Siter
Gjest koselig rom Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Takk for gode tips. Ja, jeg har lyst og beholde det.Sjarmerende... Ikke så dumt med arbeidsrom. Bokhyller etc. Det kan jo også kombineres med lekerom... Hm... Får tenke videre på dette. Takk igjen! Hadde vært koselig med et slikt rom: bokhylle, godstol, skrivebord, en kiste med leker i.. Behold rommet som det er:) 0 Siter
poke Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Hadde vært koselig med et slikt rom: bokhylle, godstol, skrivebord, en kiste med leker i.. Behold rommet som det er:) Ja, helt enig. Det er noe i den duren jeg ser for meg. Takk for tips! 0 Siter
Gjest koselig rom Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ja, helt enig. Det er noe i den duren jeg ser for meg. Takk for tips! Lykke til, høres spennende ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.