Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et gammelt lite hus vi skal bruke som hytte.

Trenger en kolossal oppussing.Kan nesten ikke vente, synes slike ting er helt topp.Har de fleste planer klare, men er usikker på et rom.Er det noen her som gidder "hjelpe" meg?

Det er 2 små stuer slik det var i gamle hus.Den ene stuen har et bittelite"kammers" der det nå står en seng.Dette lille rommet er midt inne huset, altså ingen vinduer etc.Nå lurer jeg på hva jeg evt kan "lage" ut av dette rommet.Har litt lyst til og ha det slik, veldig sjarmerende.Hvis jeg ikke kommer på noe mer spennende blir det nok et slags lekerom for minsten.

Veldig takknemlig for tips!

Gjest noen forslag
Skrevet

Lekerom er da en god idé! Ellers kan det jo være leserom/kontor; sett inn bokhylle og godstol, evt. skrivebord. Tv-rom? Hobbyrom? Ville absolutt beholdt rommet som det er!! (Så i Will and Grace her en dag at han ville ha et pakke-inn-gaver rom... fint før jul og så visste han hvor tapen og saksa var!)

Skrevet

Lekerom er da en god idé! Ellers kan det jo være leserom/kontor; sett inn bokhylle og godstol, evt. skrivebord. Tv-rom? Hobbyrom? Ville absolutt beholdt rommet som det er!! (Så i Will and Grace her en dag at han ville ha et pakke-inn-gaver rom... fint før jul og så visste han hvor tapen og saksa var!)

Takk for gode tips.

Ja, jeg har lyst og beholde det.Sjarmerende...

Ikke så dumt med arbeidsrom.

Bokhyller etc. Det kan jo også kombineres med lekerom...

Hm... Får tenke videre på dette.

Takk igjen!

Gjest koselig rom
Skrevet

Takk for gode tips.

Ja, jeg har lyst og beholde det.Sjarmerende...

Ikke så dumt med arbeidsrom.

Bokhyller etc. Det kan jo også kombineres med lekerom...

Hm... Får tenke videre på dette.

Takk igjen!

Hadde vært koselig med et slikt rom: bokhylle, godstol, skrivebord, en kiste med leker i.. Behold rommet som det er:)

Skrevet

Hadde vært koselig med et slikt rom: bokhylle, godstol, skrivebord, en kiste med leker i.. Behold rommet som det er:)

Ja, helt enig.

Det er noe i den duren jeg ser for meg.

Takk for tips!

Gjest koselig rom
Skrevet

Ja, helt enig.

Det er noe i den duren jeg ser for meg.

Takk for tips!

:) Lykke til, høres spennende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...