Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått i oppdrag å kjøpe presang til svigerfar som blir 53 i morgen!!

Jeg har ikke peiling på hva jeg kan kjøpe.. Han har jo alt...

Hva kjøper dere til "de gammle"??

Tips mottas med stooor takknemlighet

:)

Skrevet

Hva skal prisen være da?

En god DVD eller CD eller stikk innom en tur på polet.

Skrevet

Til "de gamle" kjøper vi forbruksvarer som de gjerne ikke unner på seg selv.

Til svigerfar:

Konjakk, vin, godlukt, abonnement på blader, treningstøy... I dyrere klasse: weekend-tur, kokkekurs.

mvh

Skrevet

Til "de gamle" kjøper vi forbruksvarer som de gjerne ikke unner på seg selv.

Til svigerfar:

Konjakk, vin, godlukt, abonnement på blader, treningstøy... I dyrere klasse: weekend-tur, kokkekurs.

mvh

Dø, jeg hadde blitt sur av å få forbruksvarer jeg. Jeg vil da ha en skikkelig presang.

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Hva med en konsert-, revy- eller teaterbillett.

Skrevet

Dø, jeg hadde blitt sur av å få forbruksvarer jeg. Jeg vil da ha en skikkelig presang.

Ja men det var jo ikke akkurat toalettpapir og appelsinjuice jeg forelslo da... Poenget er forbruksvarer som de ellers IKKE unner på seg!

mvh

Skrevet

Hva skal prisen være da?

En god DVD eller CD eller stikk innom en tur på polet.

Jeg beklager at jeg ikke kom med noen opplysninger her, men DVD bryr han seg ikke noe om, "jeg har jo en god gammel videospiller" sier han...

Og en tur på polet går nok ikke, han klarer seg med "himkoken" som står i kjelleren... Tror svigermor hadde kverka meg hadde jeg kjøpt alkohol til ham :-/

Kanskje jeg bare skal kjøpe noe klær til ham!??!

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke kom med noen opplysninger her, men DVD bryr han seg ikke noe om, "jeg har jo en god gammel videospiller" sier han...

Og en tur på polet går nok ikke, han klarer seg med "himkoken" som står i kjelleren... Tror svigermor hadde kverka meg hadde jeg kjøpt alkohol til ham :-/

Hvis han liker å se video, kan du kjøpe en videoserie fra krigen f.eks, tror det finnes noe sånne!

Ellers hvis du vi glede svigermor også, kan du kjøpe en annen videoserie :-)

mvh

Skrevet

Hvis han liker å se video, kan du kjøpe en videoserie fra krigen f.eks, tror det finnes noe sånne!

Ellers hvis du vi glede svigermor også, kan du kjøpe en annen videoserie :-)

mvh

Hmm... Ikke dumt, det med å glede svigermor.. Svigerfar sitter bare å maser om at alt er juks når han ser film.. Han har nok ikke sett film etter at han var på kino og så Titanic.

Han er av denne skikkelige gamle sorten....

Gjest mine forslag
Skrevet

Faren min trenger mye, men ønsker seg ingenting.. Så vi kjøper noe han kan bruke. Hva med en skjorte, strømper (kjedelig, ja.. men han trenger det kanskje), en god bok (ville jeg kjøpt!), hageredskaper, varm genser til vinteren, skjerf, hansker, video (den med mannskoret fra berlevåg, eller en gammel James Bond?), ullteppe (kveldene og nettene blir kaldere...), en flaske martini...?

Gjest mine forslag
Skrevet

Mange i den alderen trenger mye men kjøper ingenting... (som faren min.)

Gjest mine forslag
Skrevet

Hmm... Ikke dumt, det med å glede svigermor.. Svigerfar sitter bare å maser om at alt er juks når han ser film.. Han har nok ikke sett film etter at han var på kino og så Titanic.

Han er av denne skikkelige gamle sorten....

Jeg ville kjøpt en god bok eller en varm genser til vinteren!

Skrevet

Ja, hvis du vet hva han liker så. Jeg tør ikke kjøpe klær til eldstemann en gang.

Skrevet

Ja men det var jo ikke akkurat toalettpapir og appelsinjuice jeg forelslo da... Poenget er forbruksvarer som de ellers IKKE unner på seg!

mvh

jeg vil gjerne ha noe som varer eller noe nyttig. Kjøpte forresten trykkoker til meg selv i bursdagspresang.

Skrevet

Mange i den alderen trenger mye men kjøper ingenting... (som faren min.)

Da ligner han ikke på meg og de jeg kjenner :o)

Gjest ikke sikker på  hva det brukes til
Skrevet

jeg vil gjerne ha noe som varer eller noe nyttig. Kjøpte forresten trykkoker til meg selv i bursdagspresang.

Hva er det...?

Skrevet

Hva er det...?

En kjele som koker under trykk slik at ting blir ferdig 3 ganger så fort og bevarer vitaminene bedre når man bruker dampkokeren inni.

skorpionfisken
Skrevet

53 år?

Gammel mann?

Jeg ville gledet hans kone med en sexy boxer eller tre. De har faktisk noen lekre på Dressmann til 99,-. Jeg investerte nettopp i en med motiv av 007 og en lekker dame på, de har dem som er mer vovede også.

Ellers ville min gamle far på 75 år blitt glad for alle slags verktøy.

Har han en hobby? Min samboer på 49 ville elsket å få fiskeutstyr i tilegg til lekre boxere...

Skrevet

53 år?

Gammel mann?

Jeg ville gledet hans kone med en sexy boxer eller tre. De har faktisk noen lekre på Dressmann til 99,-. Jeg investerte nettopp i en med motiv av 007 og en lekker dame på, de har dem som er mer vovede også.

Ellers ville min gamle far på 75 år blitt glad for alle slags verktøy.

Har han en hobby? Min samboer på 49 ville elsket å få fiskeutstyr i tilegg til lekre boxere...

Hva betyr voved?

skorpionfisken
Skrevet

Hva betyr voved?

Vovede - vågale - i betydning på kanten.

Noen av de de har på dressmann er overstrømmet med rosa hjerter (til en mann) eller hete kyssemerker, eller overstrødd med ordet sex i alle størelser og skriftmåter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...