Gå til innhold

Ånei...Carter med skjegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fortrengt skjegget forrige episode av Akutten.

Hvorfor i alle dager har Carter latt skjegget gro?

Han var myyye penere uten. *sukk*

Gjest hvem er Carter?
Skrevet

Hvem er Carter? (Har ikke tv3..)

Skrevet

Han er kjekkere uten skjegg. Kanskje fordi det er vanskelig med barberblader i bushen?

monique1365380367
Skrevet

Han er jo i Afrika, og der er jo de fleste ganske så primitive!...prøver sikkert og leve opp til det....eller så prøver de og gjøre serien ganske så virkelig!!!! ;-)

Skrevet

Det forsvinner nok når han kommer tilbake til USA igjen, tenker jeg!

Skrekkelig sørgelig episode, forresten - jeg gråt så snørr og tårer rant da de satt der på julaften med det døende barnet.

Skrevet

Det forsvinner nok når han kommer tilbake til USA igjen, tenker jeg!

Skrekkelig sørgelig episode, forresten - jeg gråt så snørr og tårer rant da de satt der på julaften med det døende barnet.

Jeg synes både Akutten og Juding Amy er trist for tida og griner stadig vekk.

Skrevet

Heh, da skulle du sett de akutten-episodene jeg har lastet ned, jeg tror jeg har funnet seleksjonen av de VERSTE AV DE VERSTE.

*STORTUTE*

Skrevet

Verste er at jeg ligger noen episoder foran tv'en, men mangler de tv3 sender, så jeg ser dem og vet mye av hva som skjer fremover.

Sært.

Skrevet

Heh, da skulle du sett de akutten-episodene jeg har lastet ned, jeg tror jeg har funnet seleksjonen av de VERSTE AV DE VERSTE.

*STORTUTE*

Hvorfor blir alle amerikanske serier så suppete etterhvert? Først så er de spennende og deretter, når vi er opphengt, blir de suppete. Man da klarer man ikke la være å se dem.

juks og fanteri

Skrevet

Verste er at jeg ligger noen episoder foran tv'en, men mangler de tv3 sender, så jeg ser dem og vet mye av hva som skjer fremover.

Sært.

Ikke si noe. Jeg vil ikke vite noe. Jeg forstår bare ikke hvorfor Carter ikke kan holde seg til Abby. Det er sikkert henne han elsker, nemlig. For det har jeg bestemt.

Og hvis Judging Amy gifter seg med han teite fyren, blir jeg såååå skuffa.

Skrevet

Ikke si noe. Jeg vil ikke vite noe. Jeg forstår bare ikke hvorfor Carter ikke kan holde seg til Abby. Det er sikkert henne han elsker, nemlig. For det har jeg bestemt.

Og hvis Judging Amy gifter seg med han teite fyren, blir jeg såååå skuffa.

Neida, skal ikke si noe.

Er bare tragedier uansett.

*pusse nese*

Skrevet

Neida, skal ikke si noe.

Er bare tragedier uansett.

*pusse nese*

Så jeg har noe å glede meg til altså.

Jeg overlever gjennom en lang, mørk og kald høst.

Skrevet

Så jeg har noe å glede meg til altså.

Jeg overlever gjennom en lang, mørk og kald høst.

Bra det bare er én i uka til vanlig.

Hadde jeg fått tak i alt fort og sett det hver gang jeg følte for det hadde jeg vel skutt meg før jul.

Så season 1 og 2 hadde kommet på dvd, men fytti, litt dyrt :P

Skrevet

Bra det bare er én i uka til vanlig.

Hadde jeg fått tak i alt fort og sett det hver gang jeg følte for det hadde jeg vel skutt meg før jul.

Så season 1 og 2 hadde kommet på dvd, men fytti, litt dyrt :P

Nei, det holder med en dag med det. Men det er jo noe hver dag nesten som er like trist. Onsdagsfilmen, Cold Case osv osv.

Skrevet

Nei, det holder med en dag med det. Men det er jo noe hver dag nesten som er like trist. Onsdagsfilmen, Cold Case osv osv.

Har ikke tid å se så mye tv.

For mye hus/hjem/barn/skole/kaffedrikking/og ikke minst internett.

Men ser innimellom på coldcase, csi og judging amy.

Boikotter onsdagsfilmen.

Skrevet

Boikotter onsdagsfilmen.

Jeg ser tv og sitter på dataen på samme tid, Den er litt drøy og lurer på om jeg skal flytte dataen rundt hjørnet slik at jeg blir sittende med ryggen til tven.

Jeg ser mye mindre på tv enn jeg sitter på dataen.

Skrevet

Boikotter onsdagsfilmen.

Æh, tror stakkars sambo plutselig endte under hus/hjem.

hihi :-)

Skrevet

Jeg ser tv og sitter på dataen på samme tid, Den er litt drøy og lurer på om jeg skal flytte dataen rundt hjørnet slik at jeg blir sittende med ryggen til tven.

Jeg ser mye mindre på tv enn jeg sitter på dataen.

Ja, sitter om hjørnet her, men ser jo litt nedlastede greier mens jeg netter.

Men undersøkelser sier ikke bare at folk som tilbringer mye tid på internett ser lite på tv, men faktisk også at de leser mer BØKER enn andre.

Uten at jeg helt skjønner åssen det har gått til :-)

Skrevet

Æh, tror stakkars sambo plutselig endte under hus/hjem.

hihi :-)

De blir innbo etterhvert.

Min din var jo hyggelig han da. Og hjelpsom. Jeg likte ham jeg. Du får hilse. Hørte du at fetteren min har ei datter med samme navnet som deres?

Skrevet

De blir innbo etterhvert.

Min din var jo hyggelig han da. Og hjelpsom. Jeg likte ham jeg. Du får hilse. Hørte du at fetteren min har ei datter med samme navnet som deres?

Jøss, nei, det hørte jeg ikke.

Han er veldig koselig, men han er jo senil også.

hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...