Gå til innhold

Ånei...Carter med skjegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sitter om hjørnet her, men ser jo litt nedlastede greier mens jeg netter.

Men undersøkelser sier ikke bare at folk som tilbringer mye tid på internett ser lite på tv, men faktisk også at de leser mer BØKER enn andre.

Uten at jeg helt skjønner åssen det har gått til :-)

Uff, jeg har til og med sluttet å lese. Men leste i hvert fall et par bøker forrige uke, men av det lette slaget.

Skrevet

Jøss, nei, det hørte jeg ikke.

Han er veldig koselig, men han er jo senil også.

hihi.

hvem er ikke det? Det er godt det bare ikke har med alder å gjøre :o)

Skrevet

Uff, jeg har til og med sluttet å lese. Men leste i hvert fall et par bøker forrige uke, men av det lette slaget.

Hm, i løpet av de siste par mnd har jeg vel pløyet gjennom ambulanse-serien til margit sandemo, og samtlige harry potter-bøker på engelsk.

Skrevet

Hm, i løpet av de siste par mnd har jeg vel pløyet gjennom ambulanse-serien til margit sandemo, og samtlige harry potter-bøker på engelsk.

Da er du flink. Jeg blir sløvere og sløvere og planlegger egentlig å gå på biblioteket å låne Harry Potter for å lese for minstemann.

Er de ok for voksne også? Jeg er så dritlei kjedelige barnebøker. Husk at jeg har lest et tonn før for de to andre. Dessuten klarer jeg ikke tegnefilmer lenger etter 20 års tvangstitting.

Skrevet

Da er du flink. Jeg blir sløvere og sløvere og planlegger egentlig å gå på biblioteket å låne Harry Potter for å lese for minstemann.

Er de ok for voksne også? Jeg er så dritlei kjedelige barnebøker. Husk at jeg har lest et tonn før for de to andre. Dessuten klarer jeg ikke tegnefilmer lenger etter 20 års tvangstitting.

Hehe.

Jeg likte dem iallefall. Leste den første på norsk og ble hekta, kjøpte alle på engelsk.

Skrevet

Men bok nr .. 3 var ubegripelig skummel, jeg sov med lyset på i mange uker.

Skrevet

Hehe.

Jeg likte dem iallefall. Leste den første på norsk og ble hekta, kjøpte alle på engelsk.

jeg kan jo ikke lese dem på engelsk for ham da så jeg har god unnskyldning til å lese dem på norsk. Lenge siden jeg har lest engelse bøker. Den siste jeg leste var Den gode jord av Pearl S. Buck, så da kan du tenke deg hvor mange år siden det er.

Skrevet

Men bok nr .. 3 var ubegripelig skummel, jeg sov med lyset på i mange uker.

Min er litt skvetten men unger oppfatter ting annerledes enn oss. Han har sett filmene på DVD og synes de var litt skumle. Og så har vi dataspillet men det virker jo ikke.

Skrevet

Det forsvinner nok når han kommer tilbake til USA igjen, tenker jeg!

Skrekkelig sørgelig episode, forresten - jeg gråt så snørr og tårer rant da de satt der på julaften med det døende barnet.

Ja, den julaftenscenen fikk fram tåre her også...plutselig bare trillet det.

De kan det der med å lage gripende scener...

Skrevet

Ut fra overskriften lurte jeg på hvorfor du var så engasjert hva fredsprisvinner og tidligere president Carter har i fjeset, men så feil kan man ta! :-)

Og som du sikkert har skjønt allerede så følger jeg ikke med på Akutten! *S*

Skrevet

Hvem er Carter? (Har ikke tv3..)

Hvem er Carter? LOL

dagens latter

Skrevet

Jeg synes både Akutten og Juding Amy er trist for tida og griner stadig vekk.

Tror ikke jeg har klart å holde tårene unna en eneste episode av Judging Amy.

Herrejesus, for en sippegjeng vi er! ;o)

Skrevet

Ut fra overskriften lurte jeg på hvorfor du var så engasjert hva fredsprisvinner og tidligere president Carter har i fjeset, men så feil kan man ta! :-)

Og som du sikkert har skjønt allerede så følger jeg ikke med på Akutten! *S*

*LOL*

Skrevet

Bra det bare er én i uka til vanlig.

Hadde jeg fått tak i alt fort og sett det hver gang jeg følte for det hadde jeg vel skutt meg før jul.

Så season 1 og 2 hadde kommet på dvd, men fytti, litt dyrt :P

Litt dyr var dvd'en, men jeg kunne ikke dy meg..hehe...

Kjøpte meg sesong 1 på dvd i sommer..Helt klart verdt pengene. Alle epsiodene + masse ekstra stæsj.. Gjett om jeg skal kose meg utover høsten med bl.a Carter som rykende fersk medisinstudent...og uten skjegg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...