Gå til innhold

Er det teit å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei...

Tok ganske lang tid før hodet mitt kom på at mange faktisk bruker badedrakt, jeg hadde tenkt å spørre hva ellers man har på seg.

Ville aldri tenkt over det. Jeg har ikke hatt badedrakt siden jeg var 12 år, og hadde ikke giddet å kjøpe det i anledning svømmetur i svømmehallen heller.

Skrevet

Jeg har alltid bikini i svømmehallen, jeg.

De fleste som har vært der har hatt bikini, noen har badedrakt.

Ikke noe teit det, vel?

skorpionfisken
Skrevet

Kommer vel litt ann på hva du pakker inn i den bikinien?

JEG har ikke mage til å vise meg offentlig i bikini, men gjerne i badedrakt :-).

Føler du deg komfortabel ved å bade i bikini så gjør det gjerne. Jeg har sett mange som har gjort det.

Men ikke stup fra 10-meteren hvis den ikke er veldig stram og sitter godt. Jeg så en som gjorde det, og hun ble dagens nudist. Mennene stupte uti og kappet om å være først ute for å hjelpe henne å dykke etter delene.....:-)

Gjest badedrakten
Skrevet

Her i svømmehallen bruker de fleste badedrakt (kan ikke komme på å ha sett noen i bikini, jo noen barn..)

Gjest Mariaaah
Skrevet

Kommer vel litt ann på hva du pakker inn i den bikinien?

JEG har ikke mage til å vise meg offentlig i bikini, men gjerne i badedrakt :-).

Føler du deg komfortabel ved å bade i bikini så gjør det gjerne. Jeg har sett mange som har gjort det.

Men ikke stup fra 10-meteren hvis den ikke er veldig stram og sitter godt. Jeg så en som gjorde det, og hun ble dagens nudist. Mennene stupte uti og kappet om å være først ute for å hjelpe henne å dykke etter delene.....:-)

Det er bare det at jeg ikke føler meg vel i badedrakt. Hr jo ikke pupper i det hele tatt i den (ikke det at det er dèt man tenker på når man skal trene, men likvel). Har helt ok kropp... 1.64 og 52kg, men synes vel egentlig at uansett hvordan man ser ut så burde det ikke være teit for noen å gå i det, mens ikke for andre? Vet ikke helt...

Uansett ser jeg at det ikke er heeelt tur i allefall.

Takk for svar.

skorpionfisken
Skrevet

Det er bare det at jeg ikke føler meg vel i badedrakt. Hr jo ikke pupper i det hele tatt i den (ikke det at det er dèt man tenker på når man skal trene, men likvel). Har helt ok kropp... 1.64 og 52kg, men synes vel egentlig at uansett hvordan man ser ut så burde det ikke være teit for noen å gå i det, mens ikke for andre? Vet ikke helt...

Uansett ser jeg at det ikke er heeelt tur i allefall.

Takk for svar.

Når jeg sier jeg ikke har mage så mener jeg rent fysisk. Den er for stor. Men ser ikke så ille ut i en stram badedrakt. Derfor vil ikke jeg....

Men om du føler deg mer komfortabel i bikini, så bruk det. Det har noe med selvfølelsen å gjøre. Du er finest i det du trives best i.

Lykke til, å svømme er topp.

Skrevet

Nei jøss, det er da helt ok. Det har jeg ikke tenkt på engang - jeg mener, hva som er teit eller ikke.

Bruk det du føler deg vel i såklart.

Skrevet

Nei, det er ikke teit. Jeg kjørte en gang i vannsklie i et badeland. På slutten fikk jeg sånn fart at da jeg landet i vannet mistet jeg overdelen. Det var gøy. Babette har ingenting i mot å vise fram puppene.

Hun gjør det nå også.

Flash!

Skrevet

Nei, det er ikke teit. Jeg kjørte en gang i vannsklie i et badeland. På slutten fikk jeg sånn fart at da jeg landet i vannet mistet jeg overdelen. Det var gøy. Babette har ingenting i mot å vise fram puppene.

Hun gjør det nå også.

Flash!

Kul dame :-)

"........................"

Gjest strandhai
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det spille noen rolle hva andre mener om hva du har på deg?

Bruk det du trives i. Innenfor visse grenser såklart, men det skjønner du sikkert.....:-)

Gjest skjønner ikke ...
Skrevet

Hvis du har lyst å gå i bikini, skulle du da la være fordi enkelte syntes det var teit ? Skal andre folk (fremmede) bestemme hva du skal ha på deg i svømmehallen ?

Korse1365380740
Skrevet

nei,hvorfor skal det verre det?

det gjør eg og,har ikkje hatt på meg badedrakt sida eg var gravid med dattra mi..:)

Skrevet

Kul dame :-)

"........................"

Takk, snille Prozak.

Skrevet

Hun gjør det nå også.

Flash!

Har du da overhodet ingen tanker for han stakkars 13-åringen som stod der og blei sjokkskada? Han har hatt psykiske problemer siden.

Skrevet

Det er aldri teit å gå i bikini.

Eh... For en mann fra Odalen, så;-)

Skrevet

Har du da overhodet ingen tanker for han stakkars 13-åringen som stod der og blei sjokkskada? Han har hatt psykiske problemer siden.

Ja, jeg er klar over det. Rettssaken kommer opp nå i høst. Min advokat vil prosedere på uaktsom blotting.

Motparten hevder det skjedde med overlegg. Og det gjorde det selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...