Gå til innhold

Er det teit å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er klar over det. Rettssaken kommer opp nå i høst. Min advokat vil prosedere på uaktsom blotting.

Motparten hevder det skjedde med overlegg. Og det gjorde det selvsagt.

Ja, jeg tok det som en selvfølge. Har du da ikke medfølelse? Du får nok som fortjent.

Skrevet

Ja, jeg tok det som en selvfølge. Har du da ikke medfølelse? Du får nok som fortjent.

Nei, jeg gleder meg vilt til å flashe litt i vitneboksen.

Skrevet

Nei, jeg gleder meg vilt til å flashe litt i vitneboksen.

Eh... Hvor og når er det denne rettssaka finner sted? Ja, bare av samfunnsmoralsk interesse, altså.

Skrevet

Eh... Hvor og når er det denne rettssaka finner sted? Ja, bare av samfunnsmoralsk interesse, altså.

Den er foreløpig ikke berammet.

Gjest Bikinifiske
Skrevet

Eh... For en mann fra Odalen, så;-)

Å neida, det er det beste gjedde-trikset i hele Odalen! Mannfolk i bikini, da strømmer de på!

Gjest Mariaaah
Skrevet

Hvis du har lyst å gå i bikini, skulle du da la være fordi enkelte syntes det var teit ? Skal andre folk (fremmede) bestemme hva du skal ha på deg i svømmehallen ?

Neida, hadde jeg hatt en sterkt behov om å gå i bikini, hadde jeg ikke latt andre bestemme over meg. Jeg lurte bare på om det var en "uskreven regel" at man ikke går i bikini i svømmhallen når man trener - at det var noe "alle" visste. Jeg hadde ikke visst det isåfall, det var derfor jeg spurte om det.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...