Gå til innhold

Fotsvette

Gjest stinkende....

Anbefalte innlegg

Gjest stinkende....
Skrevet

Andre som er plaget med samme problem??

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. På bussen dit, merka jeg at skoene mine lukta no verre, så da bar det rett hjem og bytte. Problemet er bare at de to andre parene jeg har også lukter, dog ikke fullt så ille.

Det her er tragisk. Jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre. Nå må jeg dra til byn og kjøpe meg enda et par sko, og det har jeg egentlig ikke råd til nå. Men jeg må bare.

Noen som har tips til hvordan jeg kan få bukt med svettingen? Syns det er så flaut å gå på apoteket og spørre etter hjelp der. Men jeg får vel bare bite i det sure eplet....

Skrevet

Hos Body shop får du kjøpt fot-deodorant. Hos skomaker får du kjøpt spray som lukter godt til å spraye i skoene, og også såler som absorberer svettelukt.

Skrevet

tror også det finnes luktabsorberende innleggssåler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...