Gjest stinkende.... Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Andre som er plaget med samme problem?? Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen. På bussen dit, merka jeg at skoene mine lukta no verre, så da bar det rett hjem og bytte. Problemet er bare at de to andre parene jeg har også lukter, dog ikke fullt så ille. Det her er tragisk. Jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre. Nå må jeg dra til byn og kjøpe meg enda et par sko, og det har jeg egentlig ikke råd til nå. Men jeg må bare. Noen som har tips til hvordan jeg kan få bukt med svettingen? Syns det er så flaut å gå på apoteket og spørre etter hjelp der. Men jeg får vel bare bite i det sure eplet.... 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hos Body shop får du kjøpt fot-deodorant. Hos skomaker får du kjøpt spray som lukter godt til å spraye i skoene, og også såler som absorberer svettelukt. 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 tror også det finnes luktabsorberende innleggssåler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.