Gjest dimi Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg tok med meg ungene på SparKjøp, og fikk handlet ullfrottè undertøy(skulle visstnok være best i test - men litt dyrt) og ullsokker etc til årets sesong. Det er nemlig ikke ofte at jeg kjøper ikke sånt, før kaldværet setter inn Men vi må jo ha det uansett, så det er bare å shoppe, før resten av byens småbarnsforeldre er ute på raid... Også kjøpte jeg en impregnering til yttertøy, som man vasker inn i stoffet i maskina. Noen som har erfaring med sånn impregnering? TX-et-eller-annet.. *lei av yttertøy som suger vann og søle* Jaja, det 0 Siter
Lurveline Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Du er flink du:o) Hehe... like flink som meg,jeg bestilte ullundertøy,luer og votter fra sparkjøp i helga;o) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 *imponert* Sånn vaske-inn-i-tøyet-impregnering: Jeg tror det skal strykes etterpå. Men det står isåfall på bruksanv.. Og så er det sikkert mer miljøvennlig enn spray. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 *imponert* Sånn vaske-inn-i-tøyet-impregnering: Jeg tror det skal strykes etterpå. Men det står isåfall på bruksanv.. Og så er det sikkert mer miljøvennlig enn spray. Det skal trommeltørkes på lav varme for best resultat. Kan også drypptørkes. En dame fortalte meg at hennes datters ytterklær var behandlet med impregneringa - og hun holdt seg tørr hver eneste dag i slapsevær (i fjor vinter) - i motsetning i de fleste andre ungene i barnehagen. Verd å prøve i alle fall Skal teste ut på ei allværsjakke og en dress i første omgang.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.