Gå til innhold

I dag har jeg vært flink!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok med meg ungene på SparKjøp, og fikk handlet ullfrottè undertøy(skulle visstnok være best i test - men litt dyrt) og ullsokker etc til årets sesong. Det er nemlig ikke ofte at jeg kjøper ikke sånt, før kaldværet setter inn :) Men vi må jo ha det uansett, så det er bare å shoppe, før resten av byens småbarnsforeldre er ute på raid...

Også kjøpte jeg en impregnering til yttertøy, som man vasker inn i stoffet i maskina. Noen som har erfaring med sånn impregnering? TX-et-eller-annet..

*lei av yttertøy som suger vann og søle*

Jaja, det

Skrevet

Du er flink du:o)

Hehe... like flink som meg,jeg bestilte ullundertøy,luer og votter fra sparkjøp i helga;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*imponert*

Sånn vaske-inn-i-tøyet-impregnering: Jeg tror det skal strykes etterpå. Men det står isåfall på bruksanv.. Og så er det sikkert mer miljøvennlig enn spray.

Skrevet

*imponert*

Sånn vaske-inn-i-tøyet-impregnering: Jeg tror det skal strykes etterpå. Men det står isåfall på bruksanv.. Og så er det sikkert mer miljøvennlig enn spray.

Det skal trommeltørkes på lav varme for best resultat. Kan også drypptørkes.

En dame fortalte meg at hennes datters ytterklær var behandlet med impregneringa - og hun holdt seg tørr hver eneste dag i slapsevær (i fjor vinter) - i motsetning i de fleste andre ungene i barnehagen. Verd å prøve i alle fall :) Skal teste ut på ei allværsjakke og en dress i første omgang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...