Gå til innhold

Ringens brorskap DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om den "Special extended DVD-edition".

En gang jeg satte den i dvd-spilleren skjedde noe rart. Peter Jackson dukket opp på skjermen og sa et eller annet, og så kom en parodiert versjon av møtet hos elrond-scenen. Mener å huske at bl.a. hun Buffy the vampireslayer-dama var med. Men det er over ett år siden jeg så denne scenen, og nå finner jeg den ikke igjen. Aner ikke hvor den gjemmer seg? Noen andre som vet hvordan jeg får spilt denne igjen? Eller om det er en sånn ting på To Tårn dvd'en også?

Det dukket bare opp en gang jeg satte dvd'en i. kan ikke huske at jeg trykket på noe spesielt... Men det skjedde bare den ene gangen.

Skrevet

høres ut som et påskeegg. Det er nok der et sted, godt gjemt :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Prøv dette:

Disc 1

Go to the Scene Selections menus, and highlight the horizontal picture of Chapter 27, the last chapter on Disc 1.

Press down on your remote control’s direction pad to highlight a ring icon.

Click on the ring icon to watch the MTV version of

Elrond’s secret council.

Gjest Big Mac
Skrevet

Prøv dette:

Disc 1

Go to the Scene Selections menus, and highlight the horizontal picture of Chapter 27, the last chapter on Disc 1.

Click on the ring icon to watch the MTV version of

Elrond’s secret council.

Og på Two Towers kan du prøve dette:

The Two Towers - Extended Edition

Disc 1

Go to the Scene Selections menus, and highlight the horizontal picture of Chapter 30, the last chapter on Disc 1.

Click on the ring icon to watch Andy Serkis and Gollum accepting a tub of popcorn at the 2003 MTV Movie Awards.

Skrevet

Og på Two Towers kan du prøve dette:

The Two Towers - Extended Edition

Disc 1

Go to the Scene Selections menus, and highlight the horizontal picture of Chapter 30, the last chapter on Disc 1.

Click on the ring icon to watch Andy Serkis and Gollum accepting a tub of popcorn at the 2003 MTV Movie Awards.

Takk! Skal prøve dette :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Irriterende greier. Altså disse såkalte påskeeggene.

Hvem f... gidder å lete rundt på filmen etter den slags? Eventuelt på nettet for å finne ut hvor man finner disse jævla eggene, hvis det i det hele tatt er noen egg der?

Bare fordi jeg elsker film blir jeg åpenbart satt i gruppe med disse dvd-nerdene (de som er verre enn meg...), som synes det å lete etter disse eggene er sååå stas.

Takke meg til vanlig ekstrastoff.

Når det er sagt er scenen du sikter til helt klart verdt å få med seg.

Det samme er piercingen.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...