Lucretia Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Har kjøpt en pakke med Mozzarella sticks. Hva kan jeg spise sammen med dette? På bildet på pakken er kun mozzarella og purre-ringer... (vil ikke ha kjøtt ved siden av!) 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 På bildet på pakken er kun mozzarella-sticks'ene og purre-ringer... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 På bildet på pakken er kun mozzarella-sticks'ene og purre-ringer... hva er mozarellasticks? Er det ost, så er vel Ritz-kjeks fint til, og druer osv. Er det mer som ostegrissini,... da er kanskje et glass vin eller øl tingen? 0 Siter
Vidarsdottir Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 hva er mozarellasticks? Er det ost, så er vel Ritz-kjeks fint til, og druer osv. Er det mer som ostegrissini,... da er kanskje et glass vin eller øl tingen? Jeg rasper den over pasta'en. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg rasper den over pasta'en. mozarella? er den ikke myk, da? 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 hva er mozarellasticks? Er det ost, så er vel Ritz-kjeks fint til, og druer osv. Er det mer som ostegrissini,... da er kanskje et glass vin eller øl tingen? Nei, det er ikke sånn. Fant nettopp noe lignende... Bare at det ikke er noe poteter i de jeg har. Finner ikke disse på nettet (selv om disse også er fra Simplot) http://www.simplotfoods.com/index.cfm?content=products&searchval=mozzarella&product_code=42G1801A 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nei, det er ikke sånn. Fant nettopp noe lignende... Bare at det ikke er noe poteter i de jeg har. Finner ikke disse på nettet (selv om disse også er fra Simplot) http://www.simplotfoods.com/index.cfm?content=products&searchval=mozzarella&product_code=42G1801A hmm... innholdet så spookey ut, masse rare ingredienser, ikke akkurat det jeg bruker når jeg lager mat... Men de så jo absolutt gode ut Kan du ikke servere dem med salat ved siden av, da? Som en liten goodie til aftens? Med øl eller en lett rødvin? 0 Siter
Vidarsdottir Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 mozarella? er den ikke myk, da? Sa du ikke sticks??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.