Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en pakke med Mozzarella sticks. Hva kan jeg spise sammen med dette? På bildet på pakken er kun mozzarella og purre-ringer... (vil ikke ha kjøtt ved siden av!)

Skrevet

På bildet på pakken er kun mozzarella-sticks'ene og purre-ringer...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

På bildet på pakken er kun mozzarella-sticks'ene og purre-ringer...

hva er mozarellasticks? Er det ost, så er vel Ritz-kjeks fint til, og druer osv. Er det mer som ostegrissini,... da er kanskje et glass vin eller øl tingen?

Skrevet

hva er mozarellasticks? Er det ost, så er vel Ritz-kjeks fint til, og druer osv. Er det mer som ostegrissini,... da er kanskje et glass vin eller øl tingen?

Jeg rasper den over pasta'en.

Skrevet

Jeg rasper den over pasta'en.

mozarella? er den ikke myk, da?

Skrevet

Nei, det er ikke sånn. Fant nettopp noe lignende... Bare at det ikke er noe poteter i de jeg har. Finner ikke disse på nettet (selv om disse også er fra Simplot)

http://www.simplotfoods.com/index.cfm?content=products&searchval=mozzarella&product_code=42G1801A

Skrevet

Nei, det er ikke sånn. Fant nettopp noe lignende... Bare at det ikke er noe poteter i de jeg har. Finner ikke disse på nettet (selv om disse også er fra Simplot)

http://www.simplotfoods.com/index.cfm?content=products&searchval=mozzarella&product_code=42G1801A

hmm... innholdet så spookey ut, masse rare ingredienser, ikke akkurat det jeg bruker når jeg lager mat... Men de så jo absolutt gode ut :)

Kan du ikke servere dem med salat ved siden av, da? Som en liten goodie til aftens? Med øl eller en lett rødvin?

Skrevet

mozarella? er den ikke myk, da?

Sa du ikke sticks???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...