Gå til innhold

Hotell i Paris

Anbefalte innlegg

Gjest newfool
Skrevet

Hei, vi skal til Paris i midten av Oktober!! Er det noen som vet om et billig og bra hotell å anbefale? Gjerne mest mulig sentralt. Tar også i mot gode råd om hva som er å se ellers i Paris.

Skrevet

Var nettopp i Paris..

Vi på ett familie hotell på Gay Lussac. Det het Gay Lussac så vidt jeg husker.

Kostet oss 60 euro til dagen for to.

Billig, litt skuffende, men helt greit..

Skrevet

området rundt l`opera er det mange fine hotell som ikke er så fryktelig dyrt. pluss at det er sentralt. Ellers er det området rundt galleri la fayette. Det er det også flere hotell til rimelige priser.

Området rundt pigalle er det ikke så dyrt, men vær obs på hva slags hotell det er. Dette er i nærheten av sacre ceur.

Drar dere med eller uten barn?

Hvis det er barn med er det en fin dyrepark i Vincenne. Ellers er det jo eurodisney, og et stort badeland aquaboulevard.

Båttur langs Seinen, Shopping på La defense, ellers er det jo eifeltårnet, louvre, moulin Rouge, latinerkvartalet. Luxenburg hagen, notre dame, sacre ceur, canal st. martin.++++

Det er masse å gjøre der.

Jeg var litt skuffer over champs elysee. Unngå å spise der, for servisen er dårlig og det er veldig dyrt.

Området rundt Montparnasse er det en del restauranter som ikke er så veldig dyre.

Kos dere da.

Gjest newfool
Skrevet

området rundt l`opera er det mange fine hotell som ikke er så fryktelig dyrt. pluss at det er sentralt. Ellers er det området rundt galleri la fayette. Det er det også flere hotell til rimelige priser.

Området rundt pigalle er det ikke så dyrt, men vær obs på hva slags hotell det er. Dette er i nærheten av sacre ceur.

Drar dere med eller uten barn?

Hvis det er barn med er det en fin dyrepark i Vincenne. Ellers er det jo eurodisney, og et stort badeland aquaboulevard.

Båttur langs Seinen, Shopping på La defense, ellers er det jo eifeltårnet, louvre, moulin Rouge, latinerkvartalet. Luxenburg hagen, notre dame, sacre ceur, canal st. martin.++++

Det er masse å gjøre der.

Jeg var litt skuffer over champs elysee. Unngå å spise der, for servisen er dårlig og det er veldig dyrt.

Området rundt Montparnasse er det en del restauranter som ikke er så veldig dyre.

Kos dere da.

Takk for mange gode råd. Det er bare jeg og kjæresten min som skal reise, vi er begge 30 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...