Gjest lilil Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 skal ha ansvar for å arrangere utdrikkningslag for en venn som skal gifte seg. Det blir på vinteren. Noe annet enn å gå på byen, mer opplevelse, aktivitet, minne å ta med seg. Noen tips?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hva med å dra og ake i Korketrekker'n med varm rødvinstoddy på termos. 0 Siter
snx Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Var i utdikningslag for et par uker siden, og da var vi blandt annet på laserskyting... Og hadde dildoparty om kvelden.... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Var i utdikningslag for et par uker siden, og da var vi blandt annet på laserskyting... Og hadde dildoparty om kvelden.... høres skrekkelig ut... 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Go-cart, bowling, dildoparty, strippebar, karaoke, laserskyting 0 Siter
Gjest fin på noe gøy Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Gjør for all del ikke sånne slibrige ting som dildoparty og stripetease. Kan dere ikke heller finne på noe hyggelig. Tur på ski, skøyter eller aking med snaps og matkurv. 0 Siter
musikeren Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Atte kle på seg noe snålt fåksjempel dykkermaske og svømmeføtter og masse annet mosjomt og rart og skrive mosjom plakat kyss ti kroner å stå utafor sjøpesenteret og alle ler og husk parykk det er garantert sukkses 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Kjipt at drikkelaget må finne sted på vinteren. Hvis ikke hadde jeg anbefalt gjeddefestivalen i Odalen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hva med å dra og ake i Korketrekker'n med varm rødvinstoddy på termos. Også gå med armen i gips da han skal gifte seg! ; ) hehe... Neida, aking høres topp ut, men bare man er forsiktig. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Kom plutselig på at jeg har supert tips! (synes i hvert fall jeg ; ) Hva med kanefart? Koster ikke så mye heller,... Ring rundt til de forskjellige som tilbyr dette og sammenlign priser.. Er store forskjeller. Man kan også "bestille" andre vinteraktiveter.. Se her: http://www.aktivioslo.no/kanefart.html Her finner du masse andre gode forslag: http://aktivioslo.no/opplevelser.html#friluftsopplevelser Når du er på førstesiden, klikk på opplevelser, eller friluft.. Der finner du mye bra. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Kjipt at drikkelaget må finne sted på vinteren. Hvis ikke hadde jeg anbefalt gjeddefestivalen i Odalen. Du skriver jo nesten ikke et innlegg uten å nevne Odalen, jo! *ler* De to gangene jeg har vært der, har jeg bare sett masse skog... he he 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Du skriver jo nesten ikke et innlegg uten å nevne Odalen, jo! *ler* De to gangene jeg har vært der, har jeg bare sett masse skog... he he Om en 10-15 år skal jeg sende ungene opp dit, og han har lovet å passe dem. Så det kan ikke være tull, det der med Odalen ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Du skriver jo nesten ikke et innlegg uten å nevne Odalen, jo! *ler* De to gangene jeg har vært der, har jeg bare sett masse skog... he he Du har åpenbart ikke vært på gjeddefestivitasen der. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Du har åpenbart ikke vært på gjeddefestivitasen der. he he, nei. Jeg har ikke det. Den har jeg sannelig gått glipp av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.