Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 sitter alle og ser på tv nå som OL er over? Det er lite action her...? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg ser ikke på TV akkurat nå. Sitter foran maskinen (ganske innlysende) og smuglytter på guttungen som oppfører et skuespill for seg selv inne i senga. Ganske dramatisk affære som involverer kaptein Sabeltann, langemann, bamsen, dokka og noen brannmenn. ;o) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg ser ikke på TV akkurat nå. Sitter foran maskinen (ganske innlysende) og smuglytter på guttungen som oppfører et skuespill for seg selv inne i senga. Ganske dramatisk affære som involverer kaptein Sabeltann, langemann, bamsen, dokka og noen brannmenn. ;o) nå er det krim på svt1 ...1.del av 3 - jeg prøver det, hade' 0 Siter
Lurveline Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 nå er det krim på svt1 ...1.del av 3 - jeg prøver det, hade' Oi! *løper til tv`n* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 nå er det krim på svt1 ...1.del av 3 - jeg prøver det, hade' Jaja...så sitter jeg her da, sviktet av krimmen. Selv satser jeg på gode, gamle Amy i kveld. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jaja...så sitter jeg her da, sviktet av krimmen. Selv satser jeg på gode, gamle Amy i kveld. Jeg skal se på den 3.vakten og ta opp Judging Amy. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg skal se på den 3.vakten og ta opp Judging Amy. Ah, du er en kompetent mediebruker! ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ah, du er en kompetent mediebruker! ;o) Viktig å få med det som er interessant vet du. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jaja...så sitter jeg her da, sviktet av krimmen. Selv satser jeg på gode, gamle Amy i kveld. malun du er ikke sviktet av krimmen -- du hørte jo på impro-teater av din egen sønn 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Nå når OL er slutt er det vel ikke mer å se på, ja - nyhetssendingene kanskje:-( 0 Siter
shandy Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Finnes vel andre ting å foreta seg enn TV, eller internett Selv har jeg vært ute i pøsende regnvær, og ordnet med båten. Håper på sol i morgen - kan du gi meg det?:-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Finnes vel andre ting å foreta seg enn TV, eller internett Selv har jeg vært ute i pøsende regnvær, og ordnet med båten. Håper på sol i morgen - kan du gi meg det?:-) jeg gir deg sol i ettermiddag, hvis du gir meg en båt å ordne med i pøsende regnvær 0 Siter
Rubia Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har omtrent ikke sett på tv i hele sommer jeg da...kan ant. telle på en hånd de gangene jeg har gjort det. Men nå har jeg kjøpt meg parabol...som skal innstalleres i morgen så da blir det helt sikkert mer tv.titting. Koselig med Robinson osv. på mørke høst/vinterkvelder. 0 Siter
shandy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 jeg gir deg sol i ettermiddag, hvis du gir meg en båt å ordne med i pøsende regnvær Den var verre - det med å gi deg en båt , men været ser faktisk ikke så galt ut. Det var sol i morges, og bare det ikke pøser ned etterpå, så reiser vi utpå når jentungen kommer fra skolen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.