Soria Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nei, jeg retter etterhvert som jeg skriver. Og overser jeg noe får det bare være. 0 Siter
Rubia Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 I ca. 90 % av tilfellene... Men noen ganger går også det fort slik at det kan bli skrivefeil ol.uansett. De korteste innleggene kan jeg ofte hoppe over. 0 Siter
AvaAdore Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 nope.. aldri.. liker å leve farlig:) 0 Siter
Gjest Henger meg ikke opp i uvesentligheter Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Nei, det gidder jeg ikke! Får derfor med jevne mellomrom spydige svar fra enkelte jeg er uenig med som sier noe slikt som at jeg som ikke en gang kan stave riktig og stokke orda korrekt ihvertfall ikke kan ha noe fornuftig å si! hehe... Jeg retter de feila jeg ser underveis da, men regner med at andre her inne er like flink til å tyde uperfekt skriftspråk som jeg er selv! Så det går så bra så! 0 Siter
favn Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja, stort sett. Språkslurv er en vederstyggelighet. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Skyldig - jeg slipper stadig igjennom slurvefeil, dessverre. Gidder ikke å først trykke på forhåndsvis og så på send. Lat, jeg :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja, stort sett. Språkslurv er en vederstyggelighet. heia favn - du skrev at "Språkslurv er en vederstyggelighet." Det siste ordet er et 'gammeldags' ord. Her er det så mange som ikke er tørre bak øra ennå, så jeg passer litt på å ikke bruke sånne ord, jeg. Men veldig bra at du er med på å holde ordforrådet oppe Det trengs i norge! I det hele tatt er det mange morsomme skribenter her, naturlig nok over gjennomsnittet, ellers hadde dere/vi brukt tiden til noe annet. 0 Siter
favn Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 heia favn - du skrev at "Språkslurv er en vederstyggelighet." Det siste ordet er et 'gammeldags' ord. Her er det så mange som ikke er tørre bak øra ennå, så jeg passer litt på å ikke bruke sånne ord, jeg. Men veldig bra at du er med på å holde ordforrådet oppe Det trengs i norge! I det hele tatt er det mange morsomme skribenter her, naturlig nok over gjennomsnittet, ellers hadde dere/vi brukt tiden til noe annet. Pøh, jeg er lite kul, asså. Liksom. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Pøh, jeg er lite kul, asså. Liksom. jøss, var det det jeg sa, da?? hilsen u-kul engel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.