Gå til innhold

forhåndsvisning-FU

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg retter etterhvert som jeg skriver. Og overser jeg noe får det bare være.

Skrevet

I ca. 90 % av tilfellene...

Men noen ganger går også det fort slik at det kan bli skrivefeil ol.uansett.

De korteste innleggene kan jeg ofte hoppe over.

:)

Gjest Henger meg ikke opp i uvesentligheter
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke! Får derfor med jevne mellomrom spydige svar fra enkelte jeg er uenig med som sier noe slikt som at jeg som ikke en gang kan stave riktig og stokke orda korrekt ihvertfall ikke kan ha noe fornuftig å si! hehe...

Jeg retter de feila jeg ser underveis da, men regner med at andre her inne er like flink til å tyde uperfekt skriftspråk som jeg er selv! Så det går så bra så!

Skrevet

Skyldig - jeg slipper stadig igjennom slurvefeil, dessverre. Gidder ikke å først trykke på forhåndsvis og så på send. Lat, jeg :-)

Skrevet

Ja, stort sett. Språkslurv er en vederstyggelighet.

heia favn - du skrev at "Språkslurv er en vederstyggelighet." Det siste ordet er et 'gammeldags' ord. Her er det så mange som ikke er tørre bak øra ennå, så jeg passer litt på å ikke bruke sånne ord, jeg. Men veldig bra at du er med på å holde ordforrådet oppe :) Det trengs i norge!

I det hele tatt er det mange morsomme skribenter her, naturlig nok over gjennomsnittet, ellers hadde dere/vi brukt tiden til noe annet.

Skrevet

heia favn - du skrev at "Språkslurv er en vederstyggelighet." Det siste ordet er et 'gammeldags' ord. Her er det så mange som ikke er tørre bak øra ennå, så jeg passer litt på å ikke bruke sånne ord, jeg. Men veldig bra at du er med på å holde ordforrådet oppe :) Det trengs i norge!

I det hele tatt er det mange morsomme skribenter her, naturlig nok over gjennomsnittet, ellers hadde dere/vi brukt tiden til noe annet.

Pøh, jeg er lite kul, asså. Liksom.

Skrevet

Pøh, jeg er lite kul, asså. Liksom.

jøss, var det det jeg sa, da??

hilsen u-kul engel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...