Gå til innhold

musikken på treningssentere

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du musikken på treningssentere (Elixia, sats, spenst, osv.)?

Hvaslags musikk ville du helst ha?

(....selv synes jeg rap er pyton)

Skrevet

Jeg syns iallefall Elixiaen min er flinke til å ha på god musikk. De har litt forskjellig på forskjellige tider av døgnet, det er helt forskjellig typer mennesker som trimmer på formiddagen en søndag og på ettermiddagen en torsdag.

Liker musikk som det er futt i, som det går an å holde takta til når man sykler.

Skrevet

Jeg er ikke overvettes begeistret for dancemusikk og billig eurotrash, og synes det er litt for mye sånt på treningssentrene.

Er glad i rap, men for skikkelig treningsguts får jeg maks utbytte av litt real grungemusikk, må jeg innrømme...og det får jeg heldigvis hjemme!

Skrevet

Jeg er ikke overvettes begeistret for dancemusikk og billig eurotrash, og synes det er litt for mye sånt på treningssentrene.

Er glad i rap, men for skikkelig treningsguts får jeg maks utbytte av litt real grungemusikk, må jeg innrømme...og det får jeg heldigvis hjemme!

hmmm... jeg får finne ut hva grungemusikk er - ble nysgjerrig

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Jeg likte ikke musikken der jeg trente, så jeg anskaffet ipod :-)

Skrevet

Grungemusikk er tidlig 90-tallsmusikk av typen Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Smashing Pumpkins etc.

Men forut for dem kom bla Sonic Youth - som inspirerte langt flere enn grungerne.

*bøyer meg i støvet*

Skrevet

Grungemusikk er tidlig 90-tallsmusikk av typen Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Smashing Pumpkins etc.

Men forut for dem kom bla Sonic Youth - som inspirerte langt flere enn grungerne.

*bøyer meg i støvet*

hehe...fikk opp masse 'grunge' på et søk jeg gjorde foør du svarte - skal gi det en sjanse til bruk i heimen :)

Skrevet

hehe...fikk opp masse 'grunge' på et søk jeg gjorde foør du svarte - skal gi det en sjanse til bruk i heimen :)

Ta feks en liten lytt til "Black Hole Sun" med Soundgarden. Ikke akkurat treningsmusikk, men ren nytelse.

Skrevet

Grunge er som en stor klump med snørr, ispedt litt piggtråd og andre skarpe gjenstander.

"........................."

Skrevet

De spiller jo for det meste listemusikk, noe jeg aldri hører aktivt på selv. Men når jeg trener er jeg ikke så nøye på musikken, så jeg har ikke noe imot den.

".............................."

Skrevet

*bøyer meg i støvet*

Døh, Smashing Pumpkins æ'kke grønsj!

Skrevet

Grunge er som en stor klump med snørr, ispedt litt piggtråd og andre skarpe gjenstander.

"........................."

takk for advarsel, prozak - høres def. ikke ut til å være min genre - da hadde jeg vel kjent til det fra før, anyway

Skrevet

Ta feks en liten lytt til "Black Hole Sun" med Soundgarden. Ikke akkurat treningsmusikk, men ren nytelse.

skal sjekke om det er på søket jeg lagde (før tv-krimmen)

:)

Skrevet

De spiller jo for det meste listemusikk, noe jeg aldri hører aktivt på selv. Men når jeg trener er jeg ikke så nøye på musikken, så jeg har ikke noe imot den.

".............................."

jeg synes musikk er innmari viktig til trening. Alt blir mye lettere hvis det er bra musikk - mye mer effektiv trening da!

Skrevet

tror jeg må lytte mere en dag jeg ikke er i nærheten av hodepine... men den blachholesun er litt bedre enn jesuschristpose av samme

Er enig med..var det prozk?..ang. piggtråd....

hver sin smak :)

Skrevet

Har aldri vært på treningssenter så jeg vet ikke hva de spiller. Sykler til jobb og svømmer en til to ganger per uke. Det får rekke syns jeg.

Skrevet

jeg synes musikk er innmari viktig til trening. Alt blir mye lettere hvis det er bra musikk - mye mer effektiv trening da!

Jeg synes det kommer an på treningen. Hvis jeg skal ligge å pese med manualer, så har det mindre betydning enn hvis jeg f.eks skal svette på en ergometersykkel.

"............................"

Skrevet

Har aldri vært på treningssenter så jeg vet ikke hva de spiller. Sykler til jobb og svømmer en til to ganger per uke. Det får rekke syns jeg.

"Det får rekke syns jeg."

Er vel heller ingen som har sagt noe annet, iom. at det ikke var det tråden dreide seg om :-)

".........................."

Skrevet

Jeg synes det kommer an på treningen. Hvis jeg skal ligge å pese med manualer, så har det mindre betydning enn hvis jeg f.eks skal svette på en ergometersykkel.

"............................"

sure!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trente engang på et lokalt lite gym hvor alle kjente alle, og vi selv styrte musikken.

Det var deilig. Kunne virkelig guffe opp volumet på 11 hvis det var liv laga for det.

Den slags funker selvsagt ikke på Sats -- altså gymmet jeg trener på nå og har trent på de siste årene. Så den eneste muligheten hvis man ikke er spesielt overbegeistret for VG-lista og den slags søppel, er rett og slett å kjøpe seg en mp3-spiller.

Genialt.

Men til spørsmålet ditt: De spiller møkkamusikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...