Gå til innhold

musikken på treningssentere

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mitt eget lille treningssenter. Og der spelles det kun kvalitetsmusikk.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Veldig sjelden det kommer en låt somgir meg treningslyst for å si det slik! Og DET burde jo være vitsen med musikk på et treningssenter. Og skal jeg få treningslyst må jeg ha musikk med skikkelig rytme. Da går både styrketrening og tredemølle og annet unna med lyst og glede i takt med musikken. Uten slik musikk kjeder jeg meg. Orker ikke fly rundt med propper i ørene jeg dessverre. Prater jo stadig vekk med andre rundt meg, propper er usosialt!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg trente engang på et lokalt lite gym hvor alle kjente alle, og vi selv styrte musikken.

Det var deilig. Kunne virkelig guffe opp volumet på 11 hvis det var liv laga for det.

Den slags funker selvsagt ikke på Sats -- altså gymmet jeg trener på nå og har trent på de siste årene. Så den eneste muligheten hvis man ikke er spesielt overbegeistret for VG-lista og den slags søppel, er rett og slett å kjøpe seg en mp3-spiller.

Genialt.

Men til spørsmålet ditt: De spiller møkkamusikk!

enig! deilig å høre det i klartekst! :):)

Costa1365380367
Skrevet

Jeg trente engang på et lokalt lite gym hvor alle kjente alle, og vi selv styrte musikken.

Det var deilig. Kunne virkelig guffe opp volumet på 11 hvis det var liv laga for det.

Den slags funker selvsagt ikke på Sats -- altså gymmet jeg trener på nå og har trent på de siste årene. Så den eneste muligheten hvis man ikke er spesielt overbegeistret for VG-lista og den slags søppel, er rett og slett å kjøpe seg en mp3-spiller.

Genialt.

Men til spørsmålet ditt: De spiller møkkamusikk!

Høres ut som du har kjøpt hi-fi fra overskuddlageret til Spinal Tap :)

Skrevet

Høres ut som du har kjøpt hi-fi fra overskuddlageret til Spinal Tap :)

Det er helt korrekt! :)

Skrevet

Etter at jeg kjøpte mp3-spiller går treninga myyye kjappere unna og jeg trenger ikke høre på musikken på Elixia lenger. Ikke at den var så ille etter min mening men:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...