Gå til innhold

Ingen tårer for Amy idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Kryss i taket*

I dagens episode var det ingen sippescener!

Nesten litt merkelig...hm..

Kanskje de sparer opp big time til neste gang.?

Skrevet

Hehe...

Godt var det. Ikke engang jeg begynte å grine i dag.

Skrevet

Dagens episode var regelrett kjedelig. Skal denne serien også ende opp i møl, eller vil den ta seg opp igjen. Jaja :-)

Skrevet

Tror du de kommer til å gifte seg? Jeg kan ikke fri meg fra den tanken at det egentlig er Bruce hun elsker, men hun skjønner det ikke selv. Kanskje jeg skulle ringe og si fra?

Skrevet

Tror du de kommer til å gifte seg? Jeg kan ikke fri meg fra den tanken at det egentlig er Bruce hun elsker, men hun skjønner det ikke selv. Kanskje jeg skulle ringe og si fra?

Kan vi ikke maile dit da? Selvfølgelig er det Bruce hun elsker. Jeg venter hver gang på at de skal forstå det selv.

Skrevet

Kan vi ikke maile dit da? Selvfølgelig er det Bruce hun elsker. Jeg venter hver gang på at de skal forstå det selv.

Ja, vi mailer. Da må hun da vel for pokker ta til vettet.

Husker du forresten mora fra Cagney og Lacey for ørten år siden?

Skrevet

Ja, vi mailer. Da må hun da vel for pokker ta til vettet.

Husker du forresten mora fra Cagney og Lacey for ørten år siden?

Ja, det er klart. Hun er/var gift med en svart mann så hun fikk nesten ikke jobb.

Så noen episoder i reprise for en stund siden, de var ikke bra. Og jeg som likte den serien så godt :o(

Skrevet

Selvsagt er det Bruce. Jeg blir så irritert! Kan hun ikke for svarte se til å åpne øynene!

Skrevet

Jøss, det var jo Lacy, mora til Amy, som var flottest jo. Den gangen synes jeg Cagney var mye penere. Og så var jo Lacy sånn kjedelig og gift med flere barn og Cagney hadde alle datene.

Hehe, akkurat det samme tenkte jeg!

;o)

Skrevet

Det er jaggu sant - tror det er første gang på evigheter at jeg har hatt tørre øyne i en hel episode.

Skrevet

Jøss, det var jo Lacy, mora til Amy, som var flottest jo. Den gangen synes jeg Cagney var mye penere. Og så var jo Lacy sånn kjedelig og gift med flere barn og Cagney hadde alle datene.

Cagney dukket også opp i en episode av Judging Amy, tror det var tidlig i år. Hun spilte en gammel venninne av Maxine. Men de røyk uklar temmelig fort. Det var like før Maxine skulle ha giftet seg med Jared, husker jeg

Skrevet

Cagney dukket også opp i en episode av Judging Amy, tror det var tidlig i år. Hun spilte en gammel venninne av Maxine. Men de røyk uklar temmelig fort. Det var like før Maxine skulle ha giftet seg med Jared, husker jeg

Ja, jeg så de episodene. Ganske morsomt å se dem sammen da.

Skrevet

Selvsagt er det Bruce. Jeg blir så irritert! Kan hun ikke for svarte se til å åpne øynene!

Ja, det syns jeg også! Nå må hun snart skjønne at det kun er Bruce hun vil ha, og han henne.

*sukk*

Kanskje vi skal gi dem telefonstorm ;)

Skrevet

Klart det er Bruce hun elsker...og han henne.

Ring og si fra, gi dem telefonstorm ;)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Noen som kan gi meg et referat? Jeg klarte dessverre ikke holde meg våken lenge nok til å se det...

Skrevet

Klart det er Bruce hun elsker...og han henne.

Ring og si fra, gi dem telefonstorm ;)

Ja, det er så eitrande ergerlig at de ikke kan se det alle andre ser. Men det er hun som må ta initiativet, han foretar seg nok ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...