Gå til innhold

Ingen tårer for Amy idag...

Anbefalte innlegg

Costa1365380367
Skrevet

Merkelig nok så var dette første gangen jeg hulket som en liten unge, så jeg håper de ikke har noe "big-time" på gang, jeg har nemlig ikke flere egenmeldinger igjen.

Skrevet

Tror du de kommer til å gifte seg? Jeg kan ikke fri meg fra den tanken at det egentlig er Bruce hun elsker, men hun skjønner det ikke selv. Kanskje jeg skulle ringe og si fra?

Ja, gjør det, selv om jeg selv har litt lyst på ham.

Skrevet

You are not alone. Tror det er mange her inne som sikler etter Bruce ;)

Skrevet

Dette er for noe kjerring greier da??

Dette er veeeldig umacho tvserie...det er bare vi i sippeklubben som ser på, ser du ;)

Mannen min rømmer stua når jeg skal se, og setter igang flysimulatoren isteden. Han kommer først ned igjen når Friends begynner ;)

Skrevet

Ja, hvem har ikke det....

Skrevet

Dette er veeeldig umacho tvserie...det er bare vi i sippeklubben som ser på, ser du ;)

Mannen min rømmer stua når jeg skal se, og setter igang flysimulatoren isteden. Han kommer først ned igjen når Friends begynner ;)

Jeg skjønner mannen din veeeldig godt, jeg rømmer også stua når disse seriene begynner. Men jeg hadde heller ikke kommet inn igjen når Friends begynner. Ganske hjernedødt det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...