Costa1365380367 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Merkelig nok så var dette første gangen jeg hulket som en liten unge, så jeg håper de ikke har noe "big-time" på gang, jeg har nemlig ikke flere egenmeldinger igjen. 0 Siter
naiv Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Tror du de kommer til å gifte seg? Jeg kan ikke fri meg fra den tanken at det egentlig er Bruce hun elsker, men hun skjønner det ikke selv. Kanskje jeg skulle ringe og si fra? Ja, gjør det, selv om jeg selv har litt lyst på ham. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Ja, gjør det, selv om jeg selv har litt lyst på ham. You are not alone. Tror det er mange her inne som sikler etter Bruce 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Dette er for noe kjerring greier da?? Dette er veeeldig umacho tvserie...det er bare vi i sippeklubben som ser på, ser du Mannen min rømmer stua når jeg skal se, og setter igang flysimulatoren isteden. Han kommer først ned igjen når Friends begynner 0 Siter
Babette Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Ja, gjør det, selv om jeg selv har litt lyst på ham. Ja, hvem har ikke det.... 0 Siter
mrxx Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Dette er veeeldig umacho tvserie...det er bare vi i sippeklubben som ser på, ser du Mannen min rømmer stua når jeg skal se, og setter igang flysimulatoren isteden. Han kommer først ned igjen når Friends begynner Jeg skjønner mannen din veeeldig godt, jeg rømmer også stua når disse seriene begynner. Men jeg hadde heller ikke kommet inn igjen når Friends begynner. Ganske hjernedødt det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.